Lincoln Continental Coach Edition - prawie jak Rolls-Royce

Amerykański producent zaprezentował specjalną wersję swojej luksusowej limuzyny, która ma aspiracje do rywalizowania z najlepszymi.

Lincoln Continental Coach Edition
Lincoln Continental Coach EditionInformacja prasowa (moto)

Lincoln Continental Coach Edition zauważalnie różni się od standardowego Continentala. Największa zmiana to oczywiście tylne drzwi, które otwierają się "pod wiatr", zupełnie jak w limuzynach Rolls-Royce'a. Taki zabieg ma naturalnie poprawić wygodę zajmowania miejsca na tylnej kanapie. Drzwi otwierają się pod kątem prostym i można nimi sterować elektrycznie.

Wersja Coach Edition ma również zwiększony rozstaw osi o 15 cm (co daje w sumie 315 cm), dzięki czemu ma zapewniać "największą w klasie" ilość miejsca na nogi dla osób podróżujących z tyłu. Tam do dyspozycji mamy oczywiście dwa indywidualne fotele, rozdzielone wysoką konsolą środkową. O komfort podróżnych dba system aktywnej redukcji dźwięków otoczenia oraz nagłośnienie Revel Ultima Audio.

Specjalna odmiana Continentala napędzana jest topową dla tego modelu jednostką - podwójnie doładowanym, 3-litrowym V6 o mocy 406 KM, współpracującym z 6-biegową przekładnią automatyczną.

Lincoln Continental Coach Edition

. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 
. 

Lincoln Continental 80th Anniversary Coach Door Edition, bo tak brzmi jego pełna nazwa, powstał z okazji 80-lecia modelu, które będzie świętował w przyszłym roku. Dlatego też powstanie jedynie w 80 egzemplarzach, których ceny mają startować od nieco ponad 100 tys. dolarów.

Lincoln Continental Coach EditionInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas