Lexus LS - oto nowa generacja

Lexus otwarcie nazywa najnowszą odsłonę swojej flagowej limuzyny "przełomową". Co takiego zaoferuje?

Lexus LS
Lexus LSLexus

Po pierwsze design - Lexus od paru już lat stara się coraz fantazyjniej projektować swoje modele i nie inaczej mogło być w przypadku flagowego LSa. Co prawda stateczna limuzyna to nie miejsce na awangardę, ale znajdziemy tu sporo ostrych linii, a także mocno wydłużoną tylną część nadwozia. Auto zdecydowanie będzie się wyróżniało na ulicy.

Lexus LS 2017

Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus
Lexus LSLexus

We wnętrzu natomiast nacisk położono na nowoczesność i luksus - jedynymi przyciskami na konsoli środkowej są przełączniki do klimatyzacji. Wszystkie funkcje wybieramy na 12,3-calowym ekranie systemu multimedialnego, który obsługujemy przy pomocy touchpada. To typowe dla japońskiej marki rozwiązanie (stosowane naprzemiennie z ruchomym "grzybkiem") reaguje teraz na gesty podobnie do smartfonów, co ma ułatwić obsługę.

Nie sposób nie dostrzec wszechobecnej, wysokogatunkowej skóry (zapewne, zgodnie z tradycjami marki, półanilinowej), drewnianych wstawek i wielu smaczków stylistycznych, jak choćby kratki centralnych nawiewów przechodzące płynnie w listwę ozdobną. O sportowych aspiracjach LSa przypominają natomiast pokrętła na daszku wskaźników (wzorem LFA i nowego LC) oraz cyfrowe wskaźniki z centralnie umieszczonym obrotomierzem.

Lexus LSLexus

"Sportowe" są nie tylko elementy stylistyczne nowego Lexusa LS, ale także jego osiągi. Pod maskę trafiła nowa, podwójnie doładowana jednostka V6 o pojemności 3,5 l, oferująca 415 KM oraz 600 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Standardowo łączony jest on z automatyczną, 10-stopniową przekładnią, natomiast moc trafia na tylne lub wszystkie koła. W tej ostatniej konfiguracji możemy liczyć na sprint do 100 km/h w 4,5 s.

Lexus LSLexus

Na liście wyposażenia Lexusa LS znajdziemy między innymi fotele z masażem, wentylacją i 28-punktową, elektryczną regulacją, funkcję jazdy częściowo autonomicznej oraz wyświetlacz head-up, który ma podobno aż 24 cale!

Lexus LS - premierowy pokazLexus
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas