Lexus IS kontra Lexus IS

Nowa reklama Lexusa IS przygotowana przez oddział w Hong Kongu rozpoczyna się nietypowo – drgający, nieco rozmazany obraz jak z kasety VHS, na którym pojawia się IS pierwszej generacji. Za chwilę jednak obraz staje się ostry i wyprzedza go nowiutki IS 200t F Sport.

Lexus IS 300
Lexus IS 300Informacja prasowa (moto)

Pierwsza generacja kompaktowego sedana z dwulitrowym, 155-konnym silnikiem, która trafiła na rynek w 1998 roku, spotkała się z bardzo dobrym przyjęciem. Lexus IS został wybrany w Japonii samochodem roku, a inni producenci kopiowali rozwiązania stylistyczne modelu zaprojektowanego przez Nobuaki Katayamę, takie jak przejrzyste klosze tylnych lamp zespolonych.

Lexus IS kontra Lexus IS 

Lexusy IS pierwszej generacji wciąż są obecne na drogach i choć model został stworzony niemal dwie dekady temu, wciąż wyglądają atrakcyjnie i świetnie jeżdżą.

Sprzedawana obecnie trzecia generacja Lexusa IS, utrzymana jest we współczesnej stylistyce marki z charakterystycznym grillem w kształcie klepsydry, dzięki śmiałym liniom nadwozia zaprojektowanego przez Masanari Sakae i Yuki Isogai wygląda dużo bardziej dynamicznie.

Odpowiada to osiągom auta, dostępnego w wersji IS 200t z 245-konnym, turbodoładowanym dwulitrowym silnikiem benzynowym lub IS 300h z hybrydową jednostką napędową o łącznej mocy 223 KM. Wersja F Sport wyposażona jest w adaptacyjne zawieszenie o zmiennej charakterystyce.

Nowy Lexus IS, który w tym roku przeszedł face lifting, jest rzecz jasna o wiele bardziej zaawansowany technicznie od pierwowzoru, nie tylko pod względem napędu, ale i rozwiązań takich jak nowoczesna nawigacja satelitarna czy system bezpieczeństwa czynnego Lexus Safety System+.

Lexus IS 300hInformacja prasowa (moto)
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas