Kubica z... wódką

Zespół Renault F1 pozyskał kolejnego sponsora. Podczas ostatnich czterech wyścigów tego sezonu na bolidach pojawi się logo marki Flagman, czyli rosyjskiej wódki.

Łada i Flagman to marki rosyjskie, Snoras to bank z Litwy
Łada i Flagman to marki rosyjskie, Snoras to bank z LitwyInformacja prasowa (moto)

Wygląda więc na to, że strategia postraszenia Rosjan wyrzuceniem Pietrowa i zastąpieniem go Raikkonenem dała efekty - Rosjanie sięgnęli do kieszeni.

Do końca sezonu wykonane cyrylicą napisy "Flagman" będą widoczne na nosach i bocznych owiewkach bolidów Renault. Ponadto pojawi się na kombinezonie Witalija Pietrowa.

W tej sytuacji nie może dziwić, że rozmowy z Raikkonenem (o ile nie były blefem) nie zakończyły się sukcesem. Za Pietrowem stoją coraz większe pieniądze, sponsoruje go nie tylko Flagman, ale i Łada, której logo widnieje również tylko na kombinezonie Rosjanina.

- Podstawą każdej skutecznej strategii marketingowej jest sukces kierowcy. W swoim debiutanckim sezonie Witalij wykonał bardzo dobrą robotę i udowodnił swój potencjał - powiedział szef zespołu Renault F1, Gerard Lopez nie precyzując, czy chodziło mu o formę na torze, czy zdolność pozyskiwania sponsorów...

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas