Którą "siódemkę" wolisz? Historia największej "Beemki" w pigułce!

W 1977 roku, w pięć lat po debiucie pierwszego Mercedesa oficjalnie chrzczonego mianem Sonderklasse, BMW zaprezentowało swoją wersję luksusowej, reprezentacyjnej limuzyny - serię 7.

Tak zmieniało się BMW serii 7. Czy na pewno na lepsze? 

Od tego czasu samochód doczekał się już sześciu generacji. Każda kolejna byłą potężniejsza, szybsza i lepiej wyposażona. Pytanie tylko, czy ładniejsza?

Poniżej prezentujemy historię największego z pojazdów bawarskiego producenta w telegraficznym skrócie. Zobaczcie, jak przez niemal 40 lat zmieniały się kształty i proporcje reprezentacyjnej serii 7.

Jesteście zwolennikami hasła "nowsze znaczy lepsze", a może - wręcz przeciwnie, bardziej cenicie sobie - podkreślone chromami - klasyczne kształty pierwszych modeli?

Które wcielenie kultowego auta najbardziej przypadło wam do gustu?

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas