Koncepcyjny Jeep Treo

Przyjrzyjmy się jednemu z prototypowych modeli zaprezentowanych na trwającym właśnie salonie samochodowym w Tokio. Mowa tu o odważnym pomyśle nazwanym Jeep Treo, który już samym debiutem w Japonii (a nie w USA, czy Europie) zdradza swoją niekonwencjonalność.

Jeep Treo (kliknij)
Jeep Treo (kliknij)INTERIA.PL

Już zdążyliśmy się przyzwyczaić, że koncepcyjne modele kierowane są w głównej mierze do ludzi młodych. Nie inaczej jest w przypadku Treo. Zresztą trudno wyobrazić sobie, by w tej futurystycznej konstrukcji mieli zasiadać w przewadze ludzie starsi cechujący się spokojnym usposobieniem.

INTERIA.PL

Zdaniem przedstawicieli koncernu DaimlerChrysler, Jeep Treo idealnie pasowałby w przyszłości (jeśli w ogóle trafi kiedykolwiek do produkcji) do ulic dużych miast, gdzie w razie potrzeby mógłby być wykorzystywany do weekendowych wypadów na wieś, na plażę, tudzież w góry.

Pojazd posiada zwężającą się z tyłu kabinę i przystosowany jest do przewozu trzech osób w układzie

INTERIA.PL

2+1 (dwie osoby siedzą z przodu, a jeden pasażer na tylnym fotelu). Układ napędowy wykorzystuje energię uzyskaną z przemiany wodoru - paliwo, które

zdaniem specjalistów zastąpi w przyszłości obecnie stosowane źródła energii.

Koła: 19" x 6"

Opony: 185/65R19

Długość: 3235 mm

Szerokość: 1680 mm

Wysokość: 1585 mm

Rozstaw osi: 2450 mm

Rozstaw kół:

Przód/Tył: 1499 mm

Prześwit podwozia: 200 mm

Zwis przedni: 350 mm

Zwis tylny: 430 mm

Waga: 816 kg

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas