"Kierowca na szóstkę"

Zakończyła się druga edycja akcji "Kierowca na szóstkę", która porusza problem młodych kierowców. Jej sukces wskazuje na duże zapotrzebowanie na tego rodzaju przedsięwzięcia.

Kliknij
KliknijINTERIA.PL

Cieszymy się, że akcja po raz kolejny została bardzo dobrze przyjęta przez młodych ludzi. W tym roku chcieliśmy bezpośrednio dotrzeć do nich z edukacyjnym przekazem, umożliwić im praktyczne podniesienie umiejętności kierowania samochodem i dać szansę na podzielenie się opiniami na temat problemu prowadzenia po alkoholu.

I udało się - mówi Agata Szczech, Dyrektor Public Relations Renault Polska, które było organizatorem akcji. Działania kierowane do młodych kierowców są bardzo potrzebne. Im więcej tego rodzaju projektów jest organizowanych, tym lepiej dla bezpieczeństwa ruchu drogowego - mówi podinspektor Marek Konkolewski z Komendy Głównej Policji.

Tegoroczna edycja akcji trwała od połowy maja do końca września i składała się z trzech głównych elementów: badania internetowego "Co Ty wiesz o pijanych kierowcach?", prekursorskiego Programu Dyskoteka oraz konkursu "Kierowca na szóstkę". Tematem przewodnim akcji były wypadki dyskotekowe, które stanowią poważny problem w grupie młodych kierowców.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas