Kia odnotowała rekordowe wyniki sprzedaży

Po raz pierwszy w swojej historii Kia stała się drugą, najczęściej wybieraną marką w Polsce.

Kia e-Niro
Kia e-NiroINTERIA.PL

W ubiegłym miesiącu, po raz pierwszy w historii, Kia znalazła się na drugim miejscu wśród najpopularniejszych marek w Polsce. W porównaniu z analogicznym miesiącem ubiegłego roku liczba rejestracji nowych samochodów osobowych koreańskiej marki wzrosła o blisko 32 procent.

W poprzednim miesiącu na drogi wyjechało 2985 nowych samochodów osobowych z logo Kia. Wiele wskazuje na to, że wrzesień może być dla marki nawet bardziej udany niż sierpień. W pierwszej dekadzie miesiąca Kia obroniła wysoką drugą pozycję w rankingu najchętniej wybieranych marek i odnotowała aż 110-procentowy wzrost liczby rejestracji nowych samochodów osobowych w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Tak duże wzrosty zainteresowania modelami marki, zbiegły się z problemami pozostałej części rynku, który w tym samym czasie skurczył się blisko 16 procent. Przyczyniło się to do osiągnięcia przez Kię historycznego udziału w rynku, który wyniósł 11 procent.

***

Motoflesz (4). Podsumowanie tygodniaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas