Junior Kościuszko w Suzuki Ignis S 1600

Michał „Junior” Kościuszko i Jarosław Baran będą reprezentować barwy Suzuki Motor Poland w tegorocznym sezonie rajdowym. O planach zespołu poinformowano na oficjalnej prezentacji w Warszawie.

article cover
INTERIA.PL

- W ubiegłym roku Suzuki odniosło w rajdach wiele sukcesów, co znacząco przyczyniło się do promocji naszejmarki na świecie i w Polsce. Zdobyliśmy tytuł mistrzowski w klasyfikacji Super 1600 RSMP. Chcemy to kontynuować. Mamy nadzieję, że w również w tegorocznych Mistrzostwach Polski nasza nowa załoga dostarczy nam wiele powodów do zadowolenia, a na odcinkach specjalnych nie zabraknie emocji - powiedział Marcin Zoll, Dyrektor Generalny Suzuki Motor Poland.

Michał i Jarek planują udział we wszystkich eliminacjach RSMP 2005 oraz w wybranych rajdach do Mistrzostw Europy. Suzuki Ignis S 1600 został przygotowany przez znaną czeską „stajnię” JM Engineering. „Junior” ma już za sobą dwa występy w Ignisie. W ubiegłym roku startował nim w rajdach Warszawskim i Antibes.

Michał Kościuszko: To świetne auto. Jest szybkie, ma doskonałe zawieszenie i rewelacyjnie się prowadzi. W tej chwili to jedna z najlepszych na świecie „rajdówek” w klasie Super 1600. Cieszę się, że dzięki Suzuki Motor Poland i naszym sponsorom mamy możliwość startów tym samochodem. Naszym celem jest walka o tytuł Mistrza Polski w S 1600 oraz zdobycie doświadczenia za granicą. Jestem pełen optymizmu.

Jarek Baran: Michał ma dopiero 19-lat, ale posiada ogromny talent i potencjał. Chcemy skupić przede wszystkim na Mistrzostwach Polski. Starty zagraniczne stanowią część długofalowego programu. Dla rozwoju Michała konieczne są występy w Europie, czy na świecie. Dysponujemy świetnym samochodem, mamy profesjonalny team i jestem przekonany, że uda nam się zrealizować nasze plany. Rywalizację w RSMP Michał i Jarek rozpoczną od Rajdu Dolnośląskiego, a w Mistrzostwach Europy od występu w rajdzie Mille Miglia we Włoszech. Projekt wspierają Grupa Restauracji „Chłopskie Jadło”, Michelin Polska, Shell Polska oraz RMF-FM.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas