Hyundai Kona Hybrid - nowość w gamie

Do wersji spalinowych Kony oraz elektrycznej dołączyła właśnie "pośrednia", hybrydowa odmiana.

Hyundai Kona Hybrid
Hyundai Kona HybridHyundai

Hyundai poszerza swoją ofertę modeli, które są "eko" o hybrydową wersję Kony. Jak łatwo się domyślić, model ten korzysta z układu napędowego stosowanego w Ioniq.

Hyundai Kona Hybrid

Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai
Hyundai Kona HybridHyundai

Oznacza to wolnossącą jednostkę 1.6 GDI pracującą w cyklu Atkinsona i generującą 105 KM i 147 Nm, zestawioną z elektrycznym motorem, zapewniających 43,5 KM oraz 170 Nm. Sumarycznie kierowca ma do dyspozycji 141 KM i 265 Nm maksymalnego momentu obrotowego.

Moc przenoszona jest na przednie koła za pośrednictwem sześciostopniowej, dwusprzęgłowej przekładni. Kona Hybrid przyspiesza do 100 km/h w 11,2 s, a jej prędkość maksymalna to 160 km/h. Średnie zużycie paliwa ma nie przekraczać 4,3 l/100 km.

Wizualnie hybrydowa Kona nie różni się niczym od spalinowych wersji, jeśli nie liczyć dedykowanych felg aluminiowych. We wnętrzu natomiast pojawił się wolnostojący, panoramiczny ekran o przekątnej 10,25 cala (wcześniej maksymalnie 8 cali).

Hyundai Kona HybridHyundai

Hyundai Kona Hybrid pojawi się w europejskich salonach w sierpniu.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas