Hyundai Kona Electric już w Polsce. Tanio nie jest

Elektryczna wersja miejskiego crossovera Hyundaia jest już dostępna w polskich salonach. Do wyboru są dwie wersje napędu oraz dwie odmiany wyposażenia.

Hyundai Kona Electric
Hyundai Kona ElectricInformacja prasowa (moto)

Kona Electric to drugi, po Ioniq Electric, model Hyundaia napędzany wyłącznie energią elektryczną. Auta nie współdzielą jednak układu napędowego, ponieważ Ioniq ma silnik o mocy 120 KM, podczas gdy słabsza wersja Kony 136 KM. Crossover ten przyspiesza do 100 km/h w 9,7 s, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h. Energię czerpie on z baterii o pojemności 39,2 kWh, która pozwalana przejechanie do 289 km na jednym ładowaniu.

Hyundai Kona Electric

Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 
Hyundai Kona Electric 

Alternatywą jest wersja z motorem elektrycznym o mocy 204 KM, który pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 7,6 s i osiągnięcie prędkości maksymalnej 167 km/h. Łączony jest on z większym akumulatorem, mającym pojemność 64 kWh, który zapewnia zasięg nawet 395 km.

Konę Electric w słabszej wersji kupimy tylko z wyposażeniem Premium, które przewiduje między innymi system bezkluczykowy, ogrzewane przednie fotele i kierownicę, 17-calowe alufelgi, reflektory LED, nawigację z 8-calowym ekranem oraz nagłośnienie Krell. Za taki egzemplarz zapłacimy 165 900 zł.

Hyundai Kona ElectricInformacja prasowa (moto)

W przypadku mocniejszej odmiany cena wyniesie 189 900 zł lub 206 900 zł, kiedy zdecydujemy się na wyposażenie Platinum. Oferuje ono dodatkowo między innymi asystenta pasa ruchu, system ostrzegający o ryzyku kolizji, układ monitorujący martwe pole lusterek, czujniki parkowania z przodu oraz elektrycznie sterowane przednie fotele.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas