Fiat Panda na sterydach

Włoski tuner Novitec przygotował zestawy do modyfikacji nowej generacji Fiata Pandy.

Przedni spojler za 184 euro, tylny spojler za 150 euro, sportowy wydech z dwiema 90-milimetrowymi końcówkami za 251 euro i 17-calowe obręcze w kolorze matowej czerni w cenie 159 euro za sztukę - to dodatki widoczne na pierwszy rzut oka.

Novitec przygotował również gwintowane zawieszenie, zmniejszające prześwit Pandy o 30-80 mm, zależnie od konfiguracji. Dostępne są także sztywniejsze sprężyny (od 108 euro). Po ich zamontowaniu auto zbliża się do asfaltu o 35 mm.

Tuner nie zapomniał o modyfikacjach silników. Zmiany w systemie sterowania 2-cylindrowej jednostki TwinAir podnoszą jej moc z 85 do 99 KM (koszt: 419 euro). W efekcie Panda przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 10,1 s i osiąga maksymalną prędkość 188 km/h. Dla porównania, dane fabryczne to, odpowiednio, 11,2 s i 177 km/h.

Reklama

Dostępny jest również zastrzyk mocy dla wersji zasilanej 1,3-litrowym turbodieslem. Po zmianach jego moc wzrasta z 75 do 91 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h spada z 12,8 do 11,9 s, a prędkość maksymalna rośnie ze 168 km/h do 178 km/h. Cena? 335 euro.

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT.

Marcin Sobolewski

Fiat Panda 1.3 Multijet Lounge - test

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama