Fiat Panda na sterydach

Włoski tuner Novitec przygotował zestawy do modyfikacji nowej generacji Fiata Pandy.

Fiat Panda po tuningu firmy Novitec
Fiat Panda po tuningu firmy NovitecFiat

Przedni spojler za 184 euro, tylny spojler za 150 euro, sportowy wydech z dwiema 90-milimetrowymi końcówkami za 251 euro i 17-calowe obręcze w kolorze matowej czerni w cenie 159 euro za sztukę - to dodatki widoczne na pierwszy rzut oka.

Novitec przygotował również gwintowane zawieszenie, zmniejszające prześwit Pandy o 30-80 mm, zależnie od konfiguracji. Dostępne są także sztywniejsze sprężyny (od 108 euro). Po ich zamontowaniu auto zbliża się do asfaltu o 35 mm.

Tuner nie zapomniał o modyfikacjach silników. Zmiany w systemie sterowania 2-cylindrowej jednostki TwinAir podnoszą jej moc z 85 do 99 KM (koszt: 419 euro). W efekcie Panda przyspiesza od 0 do 100 km/h w ciągu 10,1 s i osiąga maksymalną prędkość 188 km/h. Dla porównania, dane fabryczne to, odpowiednio, 11,2 s i 177 km/h.

Dostępny jest również zastrzyk mocy dla wersji zasilanej 1,3-litrowym turbodieslem. Po zmianach jego moc wzrasta z 75 do 91 KM, przyspieszenie od 0 do 100 km/h spada z 12,8 do 11,9 s, a prędkość maksymalna rośnie ze 168 km/h do 178 km/h. Cena? 335 euro.

Fiat Panda Novitec

Fiat Panda na sterydach (czytaj artykuł)

Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec
Fiat Panda po tuningu przez firmę NovitecNovitec

Do podanych cen należy doliczyć podatek VAT.

Marcin Sobolewski

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas