Fiat 500X został zmodernizowany
Odświeżona stylistyka, bogatsze wyposażenie oraz nowe silniki - crossover Fiata zmienił się zauważalnie.
500X wzorowany jest na współczesnej "pięćsetce", więc naturalnym było dalsze upodobnienie zmodernizowanego crossovera do jego miejskiego brata. Widać to na przykład w przednich reflektorach, które mogą być teraz w pełni LEDowe. Nieco inny jest także zderzak i grill. Z tyłu natomiast zwracają uwagę światła z "pustym" środkiem - zupełnie jak w miejskiej "500".
We wnętrzu nieco trudniej zauważyć zmiany - nowa jest tu tylko kierownica, zegary oraz system multimedialny, który nadal ma 7 cali. Na listę wyposażenia standardowego trafiło też ostrzeganie o opuszczeniu pasa ruchu oraz rozpoznawanie znaków drogowych.
Sporo nowości znajdziemy natomiast pod maską - 500X otrzyma 3-cylindrowy silnik 1,0 l o mocy 120 KM oraz jednostkę 1,3 l (4 cylindry) o mocy 150 KM. Diesle z kolei to 1.6 MultiJet II (120 KM) oraz 2.0 MultiJet II (150 KM). Co ciekawe, pozostawiono w gamie jednostkę wolnossącą - 1.6 E-Torq o mocy 110 KM.