Fabryka Rolls-Royce'a w Goodwood. Widziałem, jak produkują marzenia

W Goodwood buduje się samochody według starej, klasycznej szkoły
W Goodwood buduje się samochody według starej, klasycznej szkołymateriały prasowe
Obiekt w Goodwood zupełnie nie wygląda na fabrykę samochodówmateriały prasowe

Goodwood: Fabryka jak żadna inna

Rolls-Royce ma nawet własną odmianę różmateriały prasowe
Fabryka, w której większość prac wykonują ludzie – dziś to już rzadkośćmateriały prasowe
Wykonanie wzoru na karoserii może zająć nawet 6 godzin. Z każdej stronymateriały prasowe
Precyzja, z jaką wykonywane są wszystkie detale jest wręcz onieśmielającamateriały prasowe
Skórzana tapicerka nie może mieć wad. Każdy element materiału jest precyzyjnie kontrolowanymateriały prasowe

Sztuka zamawiania Rolls-Royce’a

W Goodwood wyjątkowe są nawet pomieszczenia, w których klienci mogą skonfigurować swoje pojazdymateriały prasowe
Drobiazgi mają pomóc klientom w podjęciu decyzjimateriały prasowe

Doskonały rok i wizja przyszłości

Elektryczne Spectre jest najpopularniejszym modelem marki w Europiemateriały prasowe
Już niedługo ten obraz przejdzie do przeszłości. Rolls-Royce będzie produkował wyłącznie auta elektrycznemateriały prasowe

Słowo klucz: dobra luksusowe

Samochody wyjeżdżające z Goodwood wyglądają dokładnie tak, jak wymarzyli sobie ich właścicieleAdam MajcherekINTERIA.PL
Forthing U-Tour - chiński luksus za 149 900 złINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?