Czujnik w zderzaku sprawdzi, czy auto spełnia normę emisji spalin

Paweł Rygas

Oprac.: Paweł Rygas

Nowe rozwiązania pozwalają służbom na bieżącą kontrolę stanu spalin pojazdów
Nowe rozwiązania pozwalają służbom na bieżącą kontrolę stanu spalin pojazdówPiotr Kamionka/ REPORTEREast News
  • w autobusach,
  • samochodach dostawczych,
  • pojazdach ciężarowych.  

SCR i adBlue czyli koszmar kierowców. Dlaczego firmy transportowe oszukują na moczniku?

Zobacz również:

    Nowe czujniki na poboczach dróg. Badają czystość spalin

    Czujnik tlenków azotu w zderzaku pojazdu Færdselsstyrelsen / fot. Færdselsstyrelsen
    Czujnik tlenków azotu w zderzaku pojazdu Færdselsstyrelsen / fot. Færdselsstyrelsen.

    Zobacz również:

      Czujnik w zderzaku sprawdzi, czy auto spełnia normę emisji spalin

      Testy potwierdziły, że technologia sprawa się w praktyce. Urządzenia faktycznie wskazywały te pojazdy, w których mógł znajdować się emulator AdBlue lub na przykład niefabrycznie zmodyfikowane oprogramowanie silnika, wpływające na emisję spalin.
      informuje 40ton.net

      Jakie kary za jazdę z emulatorem SCR w Polsce? Kto kontroluje kierowców?

      Do wykrywania emulatorów AdBlue w pojazdach ciężarowych, inspektorzy ITD wykorzystują nowoczesne zestawy testerów diagnostycznych
      Monika Niżniak z Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego
      Trzy nowe auta dostawcze z Polski. Moto flesz odc. 85INTERIA.PL