Ceny paliw w Polsce. To ostatni moment, żeby zdążyć przed podwyżkami

Ceny paliw w Polsce od przyszłego tygodnia pójdą najprawdopodobniej w górę
Ceny paliw w Polsce od przyszłego tygodnia pójdą najprawdopodobniej w góręLukasz GdakEast News

Ceny paliw w Polsce 21 stycznia 2023

Obecnie średnie ceny na stacjach wynoszą odpowiednio: benzyny bezołowiowej 95 - 6,54 zł/l (bz), bezołowiowej 98 - 7,26 zł/l (-4 gr/l), oleju napędowego 7,63 zł/l (bz), autogazu 3,16 zł/l (+2 gr/l).
podają analitycy Reflexu

Zobacz również:

W lutym za litr oleju napędowego zapłacić możemy na stacji nawet 9 zł
Wiadomości

5 lutego - sądny dzień dla diesla. "Może być tak drogi, jak nigdy wcześniej"

Paweł Rygas
Paweł Rygas

    Ile będą kosztować paliwa w Polsce w ostatnim tygodniu stycznia?

    Nasza prognoza dla detalicznego rynku paliw na nadchodzący tydzień zakłada podwyżki. Przewidywane przedziały cenowe dla poszczególnych gatunków paliw wyglądają następująco: 6,62-6,64 zł/l dla benzyny 95-oktanowej, 7,61-7,73 zł/l dla oleju napędowego i 3,10-3,19 zł/l dla autogazu.
    poinformowali w piątek analitycy portalu e-petrol.pl

    Zobacz również:

    Orlen zyska wkrótce 104 nowe stacjie paliw. To obiekty przejęte od Grupy Lotos
    Wiadomości

    Orlen ma 100 nowych stacji paliw. Już stoją - znamy listę lokalizacji

    Paweł Rygas
    Paweł Rygas

      Co będzie powodem wzrostu cen paliw na stacjach w Polsce?

      W przyszłym tygodniu nastąpi kolejny dwudniowy strajk, a 72-godzinny strajk będzie mieć miejsce 6 lutego. Strajki pojawią się także we Włoszech i mieć miejsce będą 25 oraz 26 stycznia i obejmą zarówno stacje przy autostradach, jak i przy zwykłych drogach. Tłem strajku w Italii są kwestie podatkowe i zarzuty zawyżania cen.
      przypomnieli analitycy

      Zobacz również:

      W przyszłym tygodniu ceny paliw pójdą w górę, ale podwyżki nie będą duże
      Wiadomości

      Ceny paliw na ferie. Po ile będziemy tankować jadąc na zimowy odpoczynek?

      Mirosław Domagała
      Mirosław Domagała
        Moto Flesz - odcinek 74. Dlaczego elektryki nigdy nie będą tanieINTERIA.PL