Ceny Forda Pumy po liftingu. Bogate wyposażenie za mniej niż 100 tys. zł

Ford Puma po liftingu ma już polskie ceny.
Ford Puma po liftingu ma już polskie ceny. materiały prasowe

Ford Puma po liftingu. Zmian znacznie więcej w środku niż na zewnątrz

Zmodernizowany Ford Puma. Jeden silnik w kilku wersjach

Ford Puma po liftingu dostępny jest z miękką hybrydą w trzech wariantach mocy.
Ford Puma po liftingu dostępny jest z miękką hybrydą w trzech wariantach mocy.materiały prasowe
W podstawowej wersji wyposażeniowej zmodernizowanej Pumy można liczyć m.in. na 12,8-calowy ekran wskaźników i 12-calowy wyświetlacz multimediów.
W podstawowej wersji wyposażeniowej zmodernizowanej Pumy można liczyć m.in. na 12,8-calowy ekran wskaźników i 12-calowy wyświetlacz multimediów.materiały prasowe

Ford Puma po liftingu. Wyposażenie

  • czujniki parkowania z tyłu
  • reflektory Full LED ze światłami do jazdy dziennej w technologii LED
  • tylne światła LED
  • kamerę cofania
  • 12-calowy ekran multimediów
  • bezprzewodową łączność z telefonem za pośrednictwem Android Auto i Apple CarPlay
  • 12,8-calowy zestaw wskaźników
  • automatyczną klimatyzację
  • tempomat z inteligentnym ogranicznikiem prędkości
  • system rozpoznawania znaków drogowych
  • system wspomagający utrzymanie w pasie ruchu
  • 17-calowe felgi
  • sportowe zawieszenie
  • pakiet stylistyczny ST-Line
  • dolne obramowanie bocznych szyb w czarnym kolorze
  • elektrycznie i bezdotykowo sterowaną klapę bagażnika
  • bezprzewodową ładowarkę do telefonu
  • lusterka boczne z lampkami oświetlającymi podłoże z projekcją logo
  • 18-calowe felgi
Topową wersją wyposażeniową jest odmiana ST. Znajdziemy tutaj m.in. matrycowe reflektory Full LED z funkcją doświetlania zakrętów czy system kamer 360 stopni.
Topową wersją wyposażeniową jest odmiana ST. Znajdziemy tutaj m.in. matrycowe reflektory Full LED z funkcją doświetlania zakrętów czy system kamer 360 stopni.materiały prasowe
  • matrycowe reflektory Full LED z funkcją doświetlania zakrętów
  • czujniki parkowania z przodu i z tyłu
  • system kamer 360 stopni
  • pakiet stylistyczny ST
  • zawieszenie sportowe ST
  • podgrzewanie kierownicy i przednich foteli
  • przednie fotele z certyfikatem AGR
  • 19-calowe felgi

Ile kosztuje Ford Puma po liftingu. Możesz wydać mniej niż 100 tys. zł

Ford Puma 2024 - ceny

Wersja
Titanium
ST-Line
ST-Line X
ST
1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM (6-biegowa skrzynia manualna)
99 900 zł (110 330 zł)
109 160 zł (119 660 zł)
114 960 zł (129 460 zł)
-
1.0 EcoBoost Hybrid 125 KM (7-biegowy automat)
113 860 zł (122 860 zł)
117 360 zł (127 860 zł)
123 160 zł (137 660 zł)
-
1.0 EcoBoost Hybrid 155 KM (7-biegowy automat)
-
120 660 zł (131 160 zł)
126 460 zł (140 960 zł)
-
1.0 EcoBoost Hybrid 170 KM (7-biegowy automat)
-
-
-
148 560 zł (163 060 zł)
W związku z ofertą promocyjną ceny zmodernizowanej Pumy startują od 99 900 zł.
W związku z ofertą promocyjną ceny zmodernizowanej Pumy startują od 99 900 zł.materiały prasowe
Gamę napędową Pumy po liftingu otwiera litrowy silnik benzynowy o mocy 125 KM (układ miękkiej hybrydy) współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną.
Gamę napędową Pumy po liftingu otwiera litrowy silnik benzynowy o mocy 125 KM (układ miękkiej hybrydy) współpracujący z sześciobiegową skrzynią manualną.materiały prasowe
Ford Puma dostępny jest w czterech odmianach wyposażenia: Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST.
Ford Puma dostępny jest w czterech odmianach wyposażenia: Titanium, ST-Line, ST-Line X oraz ST.materiały prasowe
Topowa wersja wyposażeniowa, ST, dostępna jest wyłącznie z 170-konnym litrowym silnikiem benzynowym (miękka hybryda) oraz siedmiobiegowym automatem.
Topowa wersja wyposażeniowa, ST, dostępna jest wyłącznie z 170-konnym litrowym silnikiem benzynowym (miękka hybryda) oraz siedmiobiegowym automatem.materiały prasowe
Kobieta za kierownicą ciężarówki. Brigitte jeździ od 30 lat Deutsche Welle
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?