BRZ Series.Blue - moc ta sama, ale...

Subaru wprowadza na rynek północnoamerykański limitowaną edycję BRZ-a o nazwie Series.Blue. Jej wizytówką jest pakiet ospojlerowania STI i niższy względem seryjnej wersji współczynnik oporu powietrza.

Subaru BRZ Series.Blue
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Do napędu BRZ-a Series.Blue służy seryjny, 2-litrowy, wolnossący bokser o mocy 200 KM, przekazujący siłę napędową do tylnych kół za pośrednictwem 6-biegowej skrzyni manualnej.

Podczas gdy pakiet ospojlerowania STI zwiększa siłę docisku, dodatkowe osłony podwozia pozwoliły obniżyć współczynnik oporu powietrza BRZ-a z seryjnych 0,28 do 0,27. Przypomnijmy, że ma to wpływ nie tylko na osiągi, ale również na apetyt - szacuje się, że spadek współczynnika o 0,01 przyczynia się do ograniczenia średniego zużycia paliwa o około 0,1 l/100 km (do 0,4 l/100 km podczas szybkiej jazdy autostradą).

Limitowane do 1000 egzemplarzy Subaru BRZ Series.Blue wyróżnia się również 17-calowymi obręczami w kolorze czarnym i polakierowanymi na czerwono zaciskami hamulców. Do wyboru są dwa odcienie karoserii: niebieski WR Blue Pearl lub biały Crystal White.

W kabinie uwagę zwraca tapicerka ze skóry i alcantary z niebieskimi przeszyciami. Series.Blue należy już do partii BRZ po liftingu, ma więc również imitujące włókno węglowe wstawki deski rozdzielczej, bezramkowe lusterko wsteczne, antenę radiową w kształcie płetwy rekina, zmodyfikowane zawieszenie oraz rury wydechowe o większej średnicy.

Subaru BRZ Series.Blue

Subaru BRZ Series.Blue (więcej informacji)

Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru
Subaru BRZ Series.BlueSubaru

Ceny Subaru BRZ Series.Blue w USA startują od 30 285 dolarów wraz z kosztem dostawy i przygotowania auta do sprzedaży.

msob

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas