BMW M3 CS - jeszcze ostrzejsze

Jeśli M3 z pakietem Competition to dla was za mało, zainteresuje was nowa odmiana tego modelu CS.

BMW M3 CS
BMW M3 CSBMW

W marcu przyszłego roku rozpocznie się produkcja BMW M3 w ekstremalnej wersji CS, której powstanie jedynie 1200 egzemplarzy. Auto przeszło szereg modyfikacji mających na celu jeszcze bardziej wzmocnić wrażenie z jazdy tym sportowym sedanem.

BMW M3 CS

BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW
BMW M3 CSBMW

Do napędu służy oczywiście jednostka R6 o pojemności 3 l, której moc wzrosła do 460 KM (zwykłe M3 431 KM, Competition 450 KM), a moment obrotowy do 600 Nm (pozostałe odmiany 550 Nm). M3 CS będzie standardowo oferowane z dwusprzęgłową, siedmiobiegową przekładnią, a sprint do 100 km/h trwa w jego przypadku 3,9 s (o 0,1 s szybciej, niż Competition). Prędkość maksymalna jest ograniczona do 280 km/h.

BMW zafundowało swojemu sedanowi także modyfikację zawieszenia pod kątem jazdy po torze. Zastosowano także nowe wahacze, wykonane z kutego aluminium, co pozwoliło na obniżenie masy nieresorowanej.

Wizualnie M3 CS wyróżnia się zmienionym przednim zderzakiem, grillem oraz maską. Nieco inny jest także tylny spojler, a felgi aluminiowe (na które nawleczono opony Michelin Super Sport) mają rozmiar 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu.

BMW M3 CSBMW
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas