BMW M3 CS - jeszcze ostrzejsze
Jeśli M3 z pakietem Competition to dla was za mało, zainteresuje was nowa odmiana tego modelu CS.
W marcu przyszłego roku rozpocznie się produkcja BMW M3 w ekstremalnej wersji CS, której powstanie jedynie 1200 egzemplarzy. Auto przeszło szereg modyfikacji mających na celu jeszcze bardziej wzmocnić wrażenie z jazdy tym sportowym sedanem.
BMW M3 CS
Do napędu służy oczywiście jednostka R6 o pojemności 3 l, której moc wzrosła do 460 KM (zwykłe M3 431 KM, Competition 450 KM), a moment obrotowy do 600 Nm (pozostałe odmiany 550 Nm). M3 CS będzie standardowo oferowane z dwusprzęgłową, siedmiobiegową przekładnią, a sprint do 100 km/h trwa w jego przypadku 3,9 s (o 0,1 s szybciej, niż Competition). Prędkość maksymalna jest ograniczona do 280 km/h.
BMW zafundowało swojemu sedanowi także modyfikację zawieszenia pod kątem jazdy po torze. Zastosowano także nowe wahacze, wykonane z kutego aluminium, co pozwoliło na obniżenie masy nieresorowanej.
Wizualnie M3 CS wyróżnia się zmienionym przednim zderzakiem, grillem oraz maską. Nieco inny jest także tylny spojler, a felgi aluminiowe (na które nawleczono opony Michelin Super Sport) mają rozmiar 19 cali z przodu i 20 cali z tyłu.