BMW i7 - trwają testy elektrycznej limuzyny

Oprac.: Maciej Flis-Flisiński

W zimowym centrum BMW w Arjeplog w Szwecji niemiecka firma testuje swoją pierwszą elektryczną limuzynę o oznaczeniu i7.

BMW i7
BMW i7Informacja prasowa (moto)

W prototypach i7 testowany jest napęd elektryczny, jak również sprawność układu jezdnego, hamulcowego i kierowniczego. i7, jak chyba wszystkie pojazdy w zamierzeniu producenta, ma łączyć sportowy charakter z komfortem podróżowania. Miejsce testów nie jest przypadkowe. Szwedzkie Arjeplog znajduje się kilka kilometrów od koła podbiegunowego. W ostrych zimowych warunkach, nowa elektryczna limuzyna ma pokazać, na co stać wykorzystaną w niej technikę. Testy pomogą również dostroić wszelkie systemy i układy znajdujące się na pokładzie pojazdu.

BMW i7Informacja prasowa (moto)

Elementy układu napędowego wykorzystane w i7 pochodzą wprost z modelu iX, który niedawno wszedł na rynek.

Danych technicznych nie znamy, ale można spekulować, że zgodnie ze starą, dobrą metodą standaryzacji, wykorzystane zostaną te same silniki. Chodzi tutaj o jednostki o mocy 326 i 523 KM.

BMW i7

BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 
BMW i7 

BMW i7 to kolejny krok marki w stronę elektryfikacji. Na pewno spodoba się bardziej konserwatywnej klienteli, która szuka klasycznej limuzyny, pozbawionej wymyślnego designu, wydającego się krzyczeć - "jestem elektryczny!". BMW i7 trafi do sprzedaży w przyszłym roku, podobnie jak całkowicie nowa generacja BMW serii 7.

BMW i7 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas