Auto na abonament za 800, 1000 i 1500 zł miesięcznie

Abonament na samochód to forma finansowania, odmienna od leasingu czy kredytu. Umożliwia stałe użytkowanie pojazdu za ustaloną z góry, a płaconą w systemie miesięcznym kwotę - bez konieczności kupowania samochodu na własność.

W abonamencie dostępne są zarówno auta nowe, jak i używane, które są bardzo popularne w Polsce, głównie ze względu na niższą cenę. Z danych Master1.pl Polacy coraz chętniej decydują się na samochody pokontraktowe. W 2017 roku na ich zakup zdecydowało się ponad 4 tys. klientów firmy, co stanowi 30 proc. wszystkich sprzedanych aut.

Ile kosztuje pokontraktowe auto na abonament?

- W ostatnich tygodniach obserwujemy rosnącą liczbę zapytań od klientów, którzy określają, ile z miesięcznego budżetu mogą przeznaczyć na koszt związany z opłaceniem abonamentu za samochód i z jakiego modelu w podanej kwocie mogliby korzystać. Dlatego wybraliśmy trzy popularne warianty cenowe miesięcznego abonamentu 800, 1000 i 1500 zł i na ich podstawie opracowaliśmy kilka propozycji samochodów dostępnych na naszej platformie- mówi Grzegorz Grodecki, dyrektor zarządzający Master1.pl

Reklama

Analiza została przygotowana z uwzględnieniem wersji abonamentu, który spłaca się w równych miesięcznych czynszach, bez opłaty na start, przez 24 miesiące. Po upływie tego czasu można wymienić auto na kolejne. W cenę wliczony jest pakiet ubezpieczeń, koordynacja likwidacji szkód, samochód zastępczy oraz organizacja zleceń serwisowych i wymiany opon.

Wycena 1: do 800 zł miesięcznie (małe auto miejskie)

W wariancie cenowym nieprzekraczającym 800 zł miesięcznie można znaleźć małe miejskie auta popularnych marek, służące do codziennego poruszania się do pracy i załatwiania bieżących spraw. Wśród dostępnych modeli znajdują się m.in.:

·         Peugeot 208 z 2014 r. , silnik 1.2 VTi - 762 zł brutto

·         Hyundai I20 z 2014 r., silnik 1.1 CRDi  - 719 zł brutto

·         Skoda Fabia z 2014 r., silnik 1.2 TSI - 786 zł brutto

Wycena 2: do 1 000 zł miesięcznie (kompaktowe auta popularnych marek)

Wystarczy zwiększyć swój miesięczny budżet o 200 zł, aby w wariancie cenowym nieprzekraczającym 1 000 zł miesięcznej opłaty abonamentowej, móc wybierać spośród o wiele dłuższej listy popularnych marek, rodzajów nadwozia i przeznaczenia auta. Wśród dostępnych modeli znajdują się m.in.:

·         Nissan Note z 2014 r. , silnik diesla 1.5 - 821 zł brutto

·         KIA Rio z 2014 r., silnik diesla 1.2 - 816 zł brutto

·         Skoda Rapid z 2014 r, silnik 1.2 TSI  - 866 zł brutto

·         Opel Astra hatchback, z 2014 r. , silnik 1.3 CDTI - 870 zł brutto

·         Reanult Clio z 2015 r., silnik 1.5 dCi - 928 zł brutto

·         Ford Focus kombi, 2014 r., 1.6 TDCi - 947 zł brutto

·         Hyundai I30, 2014r., 1.4 benzyna - 949 zł brutto

Wycena 3: do 1 500 zł (SUV-y, komfortowe sedany i duże kombi)

W miesięcznym czynszu nieprzekraczającym 1 500 zł można korzystać z o wiele bardziej zaawansowanych technologicznie samochodów, odpowiednich dla wymagających użytkowników. To m.in. popularne na polskich drogach SUV-y, komfortowe sedany, rodzinne kombi oraz dobrze wyposażone kombivany.

Entuzjaści samochodów o większych gabarytach mogą wybierać m.in. z:

·         Hyundai Tucson Comfort z 2016 r., 1.6 GDI - 1 399 zł brutto

·         Hyundai I40 Business z 2015 r., 1.7 CRDI - 1 398 zł brutto

·         Volkswagen Passat Comfortline, z 2014 r., 2.0 TDI - 1 400 zł brutto

·         Opel Combo Tour z 2015 r., 1.3 CDTI - 1 001 zł brutto

·         Peugeot 508 z 2013 r., 2.0 HDi - 1 051 zł brutto

·         Skoda Octavia Ambition z 2014 r., 1.4 TSI - 1063 zł brutto

Źródło: Master1

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy