​Audi Q7 e-tron 3.0 TDI już w Polsce

Można już składać zamówienia na Audi Q7 w wersji hybrydowej, ładowanej z gniazdka. Tanio nie jest.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattroInformacja prasowa (moto)

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro to hybryda typu plug-in z silnikiem wysokoprężnym V6 TDI i napędem na cztery koła quattro. Diesel rozwija 258 KM i ma maksymalny moment obrotowy w wysokości 600 Nm, a w połączeniu z motorem elektrycznym, do dyspozycji kierowcy jest w sumie 373 KM i 700 Nm.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 
Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro 

Hybrydowy SUV Audi od 0 do 100 km/h rozpędza się w zaledwie 6,2 sekundy, a w cyklu NEDC zużywa tylko 1,8 litra oleju napędowego. Jego litowo-jonowy akumulator o pojemności 17,3 kWh, można ładować korzystając z konwencjonalnego gniazdka elektrycznego. Zasięg, który zapewnia tryb jazdy elektrycznej, to 56 km. Model ten posiada bogate wyposażenie seryjne. Obejmuje ono m.in.: reflektory w technice LED, ładowarkę e-tron wyposażoną we wtyczki dopasowane do gniazdek w gospodarstwach domowych i przemysłowych oraz specjalny wyświetlacz graficzny. Dzięki nowej, dwufazowej technice ładowania, pełne ładowanie z wykorzystaniem gniazdka przemysłowego o mocy 7,2 kW trwa około dwóch i pół godziny. Do wyposażenia seryjnego należy też nawigacja MMI Navigation plus z polem dotykowym MMI all-in-touch oraz Audi virtual cockpit. Wbudowany wyświetlacz TFT wysokiej rozdzielczości, wyświetla wyjątkowo ostre graficznie wskaźniki i obrazy, np.: "powermeter", miernika przepływu energii systemu plug-in, czy zasięgu i stanu ładowania akumulatora wysokonapięciowego.  Z myślą o tym właśnie pojeździe, stworzono standardowy system zarządzania temperaturą ze zintegrowaną pompą ciepła. Audi jest pierwszym na świecie producentem wdrażającym tą technikę.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattroInformacja prasowa (moto)

Moduł Audi connect umożliwia połączenie pojazdu z internetem z wykorzystaniem standardu szybkiej transmisji danych LTE. Nowym rozwiązaniem dostępnym w wyposażeniu standardowym, są usługi "Audi connect e-tron“. Za pomocą aplikacji Audi MMI connect App na swoim smartfonie, można sterować procesem ładowania i klimatyzacją, sprawdzić stan akumulatora oraz uzyskać informacje na temat wcześniejszych podróży.

Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattroInformacja prasowa (moto)

Hybrydowe Audi Q7 e-tron 3.0 TDI quattro kosztuje 390 900 zł i można je zamawiać od dzisiaj.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas