Audi, BMW i Mercedes - która firma sprzedaje więcej aut?

We wrześniu trzej najwięksi producenci samochodów premium odnotowali wzrosty sprzedaży. Rekordowy wynik uzyskała firma BMW.

Sprzedaż BMW wzrosła we wrześniu do 146,8 tys. sztuk. To o 14,3 proc. więcej niż w analogicznym miesiącu 2011 r. Łącznie, od stycznia do września br. nabywców znalazło 1,11 mln aut tej marki, co oznacza 8,6-proc. wzrost względem tego samego okresu ubiegłego roku.

Na drugim miejscu uplasowało się Audi z wynikiem 136,6 tys. samochodów (+13,6 proc.). Od początku roku nabywców znalazło około 1,098 mln aut spod znaku czterech pierścieni (+12,8 proc.).

Ostatni na podium Mercedes sprzedał w ubiegłym miesiącu 123,4 tys. samochodów (+2 proc.). W ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy br. klienci kupili 964,9 tys. aut tej marki (+5 proc.).

Reklama

Marcin Sobolewski

magazynauto.pl
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama