8 minut ostrej jazdy
Fani Subaru długo czekać musieli aż w gamie modelowej imprezy przezywanej niezbyt pieszczotliwie (i nie bez powodu) lanosem i accentem pojawi się w końcu wersja ze stopniowanym tyłem.
Wprawdzie nie można jej jeszcze kupić, ale Japończycy zaczęli już zakrojoną na szeroką skalę akcję promocyjną.
By udowodnić światu, że inżynierowie z Fuji Hevy Industries wciąż potrafią konstruować piekielnie szybkie sedany, nowego STI WRX z wyraźnie zarysowanym bagażnikiem wypuszczono z klatki, by wyszumiał się na legendarnym niemieckim Nurburgringu.
Za kierownicą auta usiadł czterokrotny mistrz świata WRC - Tommi Makinen. Prowadzone przez Fina auto uzyskało czas okrążenia 7 minut 55 sekund stając się tym samym najszybszym STI w historii (poprzedni wyniki subaru był gorszy o 4 sekundy).
Impreza w wersji sedan trafi do salonów pod koniec lata. W ofercie pozostanie również model pięciodrzwiowy.
Zobacz jak nowe auto radzi sobie na torze Nurburgring: