Jak obejść odcinkowy pomiar prędkości? Prosty sposób, nie będzie mandatu

Jak uniknąć mandatu z odcinkowego pomiaru prędkości?
Jak uniknąć mandatu z odcinkowego pomiaru prędkości?Wojciech StróżykReporter

Spis treści:

  1. Gdzie nowy odcinkowy pomiar prędkości w 2025 roku?
  2. Jak działa odcinkowy pomiar prędkości?
  3. Jak obejść odcinkowy pomiar prędkości?
  4. Jaki jest margines błędu na odcinkowym pomiarze prędkości?
  5. Ile wynosi mandat za odcinkowy pomiar prędkości?

Gdzie nowy odcinkowy pomiar prędkości w 2025 roku?

  • DK9 w Nowej Dębie: 1,8 km, ograniczenie prędkości 50 km/h dla samochodów osobowych i ciężarowych
  • DW801 Matygi - Gołąb: 5,6 km, dozwolona prędkość 70 km/h dla osobówek i ciężarówek
  • A2 węzeł Konin Wschód - MOP Kuny: 11,2 km, ograniczenie prędkości: 140 km/h dla samochodów osobowych, 80 km/h dla ciężarówek
  • DK20 Borcz - Babi Dół: 2,7 km, dozwolona prędkość: 90 km/h dla aut osobowych, 70 km/h dla pojazdów ciężarowych
  • S14 Petrykozy - Dobroń: długość odcinka 5,4 km, prędkość w kierunku Wrocławia: 110 km/h dla aut osobowych, 80 km/h dla samochodów ciężarówek, w kierunku Łodzi: 120 km/h dla osobówek i 80 km/h dla ciężarówek

Jak działa odcinkowy pomiar prędkości?

Jak obejść odcinkowy pomiar prędkości?

Jaki jest margines błędu na odcinkowym pomiarze prędkości?

Ile wynosi mandat za odcinkowy pomiar prędkości?

  • do 10 km/h - mandat 50 zł i 1 punkt karny
  • 11-15 km/h - mandat 100 zł i 2 punkty karne
  • 16-20 km/h - mandat 200 zł i 3 punkty karne
  • 21-25 km/h - mandat 300 zł i 5 punktów karnych
  • 26-30 km/h - mandat 400 zł i 7 punktów karnych
  • 31-40 km/h - mandat 800 zł (w ramach recydywy 1,6 tys. zł) i 9 punktów karnych
  • 41-50 km/h - mandat 1 tys. zł (recydywa 2 tys. zł) i 11 punktów karnych
  • 51-60 km/h - mandat 1,5 tys. zł (recydywa 3 tys. zł) i 13 punktów karnych
  • 61-70 km/h - mandat 2 tys. zł (recydywa 4 tys. zł) i 14 punktów karnych
  • 71 km/h i więcej - mandat 2,5 tys. zł (recydywa 5 tys. zł) i 15 punktów karnych
Fiat Grande Panda Hybrid to strzał w dziesiątkę. Topowa wersja za mniej niż 100 tys. złMaciej OlesiukINTERIA.PL