3.1 s do "setki"
Angielski producent samochodów sportowych, firma Caterham odświeżyła model Seven. Liczące 48 lat nadwozie nie przeszło rewolucyjnych zmian, modyfikacje ukryto pod maską.

Przede wszystkim pojazd otrzymał nowy silnik. Jest to przygotowany przez Coswortha, a pochodzący od Forda 2.3-litrowy Duratec.
W wersji drogowej Caterham oznaczany jako CSR 200 posiada moc 200 KM, dzięki czemu rozpędza się do 100 km/h w 3.7 s oraz osiąga prędkość maksymalną 225 km/h.
Jeszcze szybsza jest wersja torowa, oznaczona CSR 260. W tym wypadku silnik Forda z tej samej pojemności generuje aż 260 KM, a pojazd rozpędza się do "setki" w 3.1 s i osiąga 250 km/h!
Co więcej jednostka napędowa w obu wersjach spełnia normę emisji spalin Euro4.
W ślad za mocniejszymi silnikami poszło zwiększenie o 25 procent sztywności nadwozia i podwozia. Zmodyfikowano zawieszenie, między innymi zwiększając rozstaw kół o 10 cm.
Zmieniono również przednią część nadwozia, dzięki czemu wygospodarowano miejsce na większą chłodnicę, i wystrój wnętrza.
Samochody Caterham są sprzedawane zarówno jako gotowe pojazdy, jak i zestawy do samodzielnego złożenia. Najtańszy "kit" z 1-4-litrowym silnikiem Rovera o mocy 105 KM kosztuje 13 tysięcy funtów.