2.406 Lamborghini
W 2007 roku Audi pobiło rekordy pod względem wielkości produkcji, ilości sprzedanych samochodów, obrotów i wyników.
Audi przekazało w ubiegłym roku klientom 964.151 samochodów. Sprzedaż wzrosła zatem o 6,5 procent w stosunku do poprzedniego roku. Marka z czterema pierścieniami pobiła rekordy sprzedaży na 50 rynkach.
Na rynku, na którym obserwowana jest ogólna tendencja spadkowa, czyli w Niemczech, Audi sprzedało 254.014 (257.792, minus 1,5 procent) samochodów. Ze swoim najwyższym udziałem w krajowym rynku (7,9 procent) koncern osiągnął najlepszy wynik w swojej historii producenta samochodów klasy premium.
W Europie Zachodniej Audi zanotowało rekordową sprzedaż 650.407 (631.380, plus 3 procent) samochodów. Największy wzrost odnotowany został na rynku brytyjskim (100.712 sztuk, plus 17,1 procent). W Europie Wschodniej sprzedaż wzrosła o jedną trzecią do 36.073 (27.083) sztuk. Największym zagranicznym pojedynczym rynkiem w 2007 roku były Chiny (z Hongkongiem), gdzie nabywców znalazło 101.996 samochodów. Audi nadal jest w Chinach zdecydowanym liderem na rynku w segmencie premium.
W USA Audi przekazało klientom 93.506 (90.116, plus 3,8 procent) aut. Spółka - córka Lamborghini zanotowała 15-procentowy wzrost sprzedaży: w roku 2007 nabywcy odebrali 2.406 supersportowych samochodów tej marki.
Koncern Audi wyprodukował 980.880 samochodów (wraz z Lamborghini). Jest to nowy rekord produkcji (plus 5,9 procent, 926.180). 82 procent łącznej produkcji pochodziło z zakładów Audi w Ingolstadt i Neckarsulm, co także jest najlepszym wynikiem w historii. Produkcja silników w koncernie Audi wzrosła do 1.915.633 sztuk (plus 1,1 procent).
Audi inwestuje rocznie 2 mld euro w nowe produkty. Koncern w najbliższych latach rozszerzy swoją paletę modeli z aktualnych 25 do 40.
W 2015 roku klientom przekazanych zostanie 1,5 mln samochodów.