Nie wiedzą, co kupują...

Brytyjskie badania wykazały, że ponad 90 procent klientów chcących kupić używane auto nie rozumie podstawowych skrótów stosowanych przez sprzedawców.

Brytyjskie badania wykazały, że ponad 90 procent klientów chcących kupić używane auto nie rozumie podstawowych skrótów stosowanych przez sprzedawców.

Jednocześnie 25 procent sprzedawców używa ich celowo, by zawstydzić klienta i zyskać przewagę w negocjacjach cenowych.

Oto 10 skrótów, które powodują największe zawstydzenie u kupującego:

1. 18AW ? 18 inch Alloy Wheels (18-calowe felgi aluminiowe)

2. FAR ? Front Arm Rest (podłokietnik)

3. ESR ? Electric Sun Roof (elektrycznie odsuwany dach)

4. ICE ? In Car Entertainment (pokładowy system audio-video)

5. EFW ? Electric Front Windows (elektryczne przednie szyby)

6. T&T ? Taxed and MOT (opodatkowanie)

7. EW ? Electric Windows (elektryczne szyby)

Reklama

8. FSH ? Full Service History (pełna dokumentacja serwisowa)

9. PAS ? Power Assisted Steering (wspomaganie kierownicy)

10. BHP ? Brake Horse Power (konie mechaniczne)

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: procent
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy