91-letni Sobiesław Zasada zapowiedział start... w Rajdzie Safari!

Sobiesław Zasada
Sobiesław ZasadaInformacja prasowa (moto)
Od lewej Patryk Mikiciuk, Robert Mucha i Sobiesłąw Zasada
Od lewej Patryk Mikiciuk, Robert Mucha i Sobiesłąw Zasada Informacja prasowa (moto)

***

Rajd Safari 2021 to 18 odcinków specjalnych o łącznej długości 320 kilometrów
Trasę rajdu wyznaczono w regionie Great Rift Valley (Wielkie Rowy Afrykańskie), wokół jeziora Naivasha.

Zobacz również:

    Baza rajdu będzie zlokalizowana na terenie The Kenya Wildlife Training Institute w miejscowości Naivasha
    Do kalendarza WRC Rajd Safari wraca po... 19 latach

    W siedzibie M-Sport Poland

    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    M-Sport Poland pod wodzą Macieja Wody, wciąż zajmuje się programem dla młodych kierowców w Mistrzostwach Świata (Junior WRC), a także jako pierwsza firma na świecie wprowadza samochód klasy Rally3 (RC3) na odcinki specjalne.
    M-Sport Poland pod wodzą Macieja Wody, wciąż zajmuje się programem dla młodych kierowców w Mistrzostwach Świata (Junior WRC), a także jako pierwsza firma na świecie wprowadza samochód klasy Rally3 (RC3) na odcinki specjalne. INTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    W Balicach ponad 70 osób zajmuje się projektowaniem, rozwojem oraz budową samochodów rajdowych klasy Rally3 (napęd 4x4), Rally4 oraz Rally5 (dwa ostatnie w odmianie przednionapędowej), stworzonych w oparciu o regulaminy nowej piramidy pojazdów FIA.
    W Balicach ponad 70 osób zajmuje się projektowaniem, rozwojem oraz budową samochodów rajdowych klasy Rally3 (napęd 4x4), Rally4 oraz Rally5 (dwa ostatnie w odmianie przednionapędowej), stworzonych w oparciu o regulaminy nowej piramidy pojazdów FIA. INTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    M-Sport Poland rozpoczął swoją działalność operacyjną w Krakowie w wynajętym lokalu, od obsługi programu WRC Academy a stworzonego z myślą o młodych kierowcach startujących w Mistrzstwach Świata. Program ten opierał się na M-Sport Poland jako wyłącznym dostawcy samochodów (Fiesta R2) wraz z pełnym zapleczem technicznym i obsługą 18 samochodów dla kierowców chcących zaznaczyć swoją obecność w Mistrzostwach Świata a nie dysponujących potężnymi budżetami.
    M-Sport Poland rozpoczął swoją działalność operacyjną w Krakowie w wynajętym lokalu, od obsługi programu WRC Academy a stworzonego z myślą o młodych kierowcach startujących w Mistrzstwach Świata. Program ten opierał się na M-Sport Poland jako wyłącznym dostawcy samochodów (Fiesta R2) wraz z pełnym zapleczem technicznym i obsługą 18 samochodów dla kierowców chcących zaznaczyć swoją obecność w Mistrzostwach Świata a nie dysponujących potężnymi budżetami. INTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    Początkowo w Krakowie budowano wyłącznie samochody klasy R2, jednak z czasem oferta polskiego oddziału M-Sport została rozszerzona również o model kategorii R5.
    Początkowo w Krakowie budowano wyłącznie samochody klasy R2, jednak z czasem oferta polskiego oddziału M-Sport została rozszerzona również o model kategorii R5. INTERIA.PL
    INTERIA.PL
    W siedzibie M-Sport Poland
    W siedzibie M-Sport PolandINTERIA.PL
    Z wizytą w M-Sport PolandINTERIA.PL
    Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?