Wykonawca tłumaczy się z błędów w systemie e-myta

Problemy z przekazywaniem danych z bramek do systemu - tak firma Kapsch tłumaczy wielokrotne naliczanie opłat ciężarówkom.

Wykonawca systemu viaTOLL w wyjaśnieniach przekazanych Generalnej Dyrekcji Dróg twierdzi, że problemy tego typu trwały tylko trzy dni. Kłopot ten dotyczył około tysiąca kierowców na pół miliona zarejestrowanych użytkowników.

Firma twierdzi też, że wielokrotne transakcje widniały tylko w portalu dla kierowców, ale zawyżone opłaty w rzeczywistości nie zostały pobrane.

Wciąż jednak otrzymujemy maile od firm transportowych. Kierowcy piszą, że z ich kont zniknęły sumy większe niż powinny.

Kapsch twierdzi, że ostatecznie o pobranych opłatach klienci przekonają się w połowie września, gdy otrzymają wykazy za sierpień.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas