Skoda Superb iV. Polskie ceny

Skoda podała polskie ceny Superba iV, czyli pierwszej w gamie hybrydy plug-in.

Superb iV to pierwsza Skoda, pod której maską kryją się dwa silniki. W zależności od sytuacji i wybranego trybu jazdy pracują one indywidualnie lub w połączeniu, łącząc korzyści zapewniane przez silnik elektryczny i silnik spalinowy. Samochód dostępny jest w wariantach Ambition oraz Style z bogatymi pakietami wyposażenia w standardzie, a także w usportowionej wersji Sportline i ekskluzywnej Laurin&Klement.
 
Jednostkę spalinową 1.4 TSI uzupełnia silnik elektryczny, moc systemowa to 160 kW (218 KM). Akumulator litowo-jonowy ma pojemność 13 kWh, pozwalając na pokonanie do 62 kilometrów przy zasilaniu wyłącznie energią elektryczną (wg cyklu WLTP).

Reklama

Kierowcy mogą wybrać jeden z trybów jazdy: E-mode, Hybrid lub Sport. W trybie elektrycznym pojazd porusza się niemal bezszelestnie i przyspiesza od 0 do 60 km/h w 5 s. Dla zapewnienia bezpieczeństwa wszystkich użytkowników ruchu samochód posiada generator dźwięku silnika E-Noise. Z w pełni naładowanym akumulatorem i pełnym zbiornikiem paliwa samochód pokona do 930 km bez przerw na tankowanie oraz ładowanie.
 
Wszystkie wersje Skody Superb iV wyposażone są w multimedialne systemy Infotainment, systemy wspomagania kierowcy oraz systemy bezpieczeństwa. Na ekranie można wyświetlić dane dotyczące zużycia energii, poziomu naładowania akumulatora i energii odzyskiwanej z hamowania. Model oferuje w standardzie system nawigacji Amundsen z 8-calowym ekranem dotykowym, obsługą głosową i  Wi-Fi. Dzięki zintegrowanej karcie eSIM z pakietem danych samochód jest zawsze online, a obliczanie trasy oraz przekazywanie informacji o ruchu drogowym odbywa się w czasie rzeczywistym. Dostęp do obsługi aplikacji mobilnych Android Auto i Carplay zapewnia funkcja SmartLink+.
 
Hybrydowy wariant flagowego modelu Skody oferuje już w standardzie bogate wyposażenie. Wersja Ambition obejmuje m.in.: nawigację z 8-calowym ekranem, obsługą głosową i  Wi-Fi, adaptacyjne reflektory LED Top Matrix, tylne światła LED TOP, automatyczną dwustrefową klimatyzację Climatronic, zawieszenie adaptacyjne DCC, tempomat, funkcję Front Assist, system łączności SmartLink+. Ponadto w podstawowym wyposażeniu znajdują się kabel do ładowania z gniazda domowego 230 V/10 A oraz kabel do ładowania prądem przemiennym ze stacji ładowania do 3,6 kW.

Cena takiego samochodu w wersji sedan to 147 850 zł,  dopłata do kombi wynosi 2700 zł.

Wersja Style (155 150 zł) oferuje w dodatkowo m.in.: bezkluczykowy system obsługi samochodu, elektrycznie sterowany fotel kierowcy z pamięcią ustawień, podgrzewane fotele przednie czy dźwiękochłonne przednie boczne szyby.
 
Wariant Sportline (162 250 zł) posiada sportowe fotele przednie, tapicerkę z Alcantary, trójramienną skórzaną wielofunkcyjną kierownicę z łopatkami do zmiany przełożeń oraz pakiet oświetlenia wewnętrznego LED Ambiente.

Najbogatsza wersja nowej Skody Superb iV, czyli Laurin&Klement (172 350 zł) w wyposażeniu standardowym zapewnia: systemy bezpieczeństwa Lane Assist, Side Assist i Rear Traffic Alert, trójstrefową klimatyzację elektroniczną oraz 18-calowe obręcze kół ze stopów lekkich.
 
Wszystkie wersje mogą być opcjonalnie wyposażone w dwa dodatkowe systemy wspomagające, dostępne wyłącznie dla tego modelu - asystenta cofania i parkowania z przyczepą Trailer Assist oraz system Area View 360 stopni, który zapewnia kierowcy widok otoczenia dookoła pojazdu za pośrednictwem czterech kamer.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy