Polacy coraz chętniej kupują samochody Mitsubishi

Od wielu miesięcy w Polsce rośnie zainteresowanie samochodami Mitsubishi. Ubiegłoroczny sukces ma swoją kontynuację - w styczniu 2019 roku Polacy zarejestrowali aż 26 proc. więcej nowych aut japońskiego producenta niż przed rokiem.

Skąd taka popularność Mitsubishi, która to marka raczej nie rozpieszcza swoich fanów nowymi modelami (w ofercie znajduje się 6-letni Outlander, 10-letni ASX czy 13-letnie Pajero)?

W styczniu 2019 roku zarejestrowano w Polsce 626 samochodów Mitsubishi. Bestsellerem nadal pozostaje ASX, który trafił do 259 nabywców. O 28 proc. większym zainteresowaniem cieszył Outlander, który zdobył 171 klientów.

Natomiast jedyny nowy model japońskiej marki, czyli Eclipse Cross, który trafił na rynek pod koniec 2017 roku, zajmuje 3. miejsce w rankingu, notując w styczniu 127-procentowy wzrost sprzedaży. Dodatkowo o 200 proc. wzrosło zainteresowanie pickupem L200, a Pajero potroiło swój ubiegłoroczny rezultat.

Reklama

Te spektakularne wzrosty procentowe wynikają jednak z niewielkiego wolumenu - modele inne niż Outlander i ASX w sumie w styczniu znalazły 196 nabywców.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama