Peugeot 508 SW. Polskie, wysokie ceny

Peugeot trzyma kurs na segment premium. Francuzi opublikowali właśnie cennik nowego 508 SW, czyli - w tym przypadku - kombi. Najtańsza wersja wyceniona została na 129 400 zł.

Za taką kwotę otrzymamy samochód w podstawowej odmianie Active z wysokoprężnym silnikiem 1,5 l BlueHDi o mocy 130 KM (300 Nm) i ręczną, sześciostopniową skrzynią biegów. W takim zestawieniu auto osiąga setkę w 10,1 s i rozpędza się do prędkości maksymalnej 208 km/h.

Dla porównania, podstawowa odmiana Volkswagena Passata Varianta z ręczną, sześciostopniową przekładnią i silnikiem 2,0 l TDI (150 KM) to dziś wydatek od 122 790 zł (Trendline).

Peugeot przekonywać ma jednak nabywców atrakcyjnym wyglądem i rozsądnie skonfigurowanym wyposażeniem. W bazowej wersji Active znajdziemy m.in.: aluminiowe obręcze kół, czujniki parkowania z tyłu, dwustrefową klimatyzację, tempomat z ogranicznikiem prędkości, system bezkluczykowego uruchamiania czy zestaw multimedialny z 8-calowym, dotykowym wyświetlaczem, portami USB i SD i łącznością bezprzewodową Bluetooth.

Reklama

Najtańszy model z silnikiem benzynowym to już wydatek 138 800 (również w wersji Active). Za tą cenę otrzymamy jednak doładowane 1,6 l PureTech (180 KM i 250 Nm) sprzęgane standardowo z automatyczną skrzynią biegów o 8 przełożeniach. Auto przyspiesza do 100 km/h w 8 s i osiąga prędkość maksymalną 225 km/h.

W cennikach znajdziemy też mocniejsze jednostki, jak chociażby 1,5 BlueHDi rozwijający 160 KM lub - w topowej wersji - 180 KM. Obie standardowo oferowane są z ośmiostopniowym automatem. Słabsza to wydatek od 137 900 (podstawowa odmiana Active). Mocniejsza, dostępna od poziomu wyposażenia Allure, wyceniona została na 159 900 zł.

Podobnie, jak w przypadku sedana Peugeot 508 SW oferowany będzie również w inauguracyjnej serii FIRST EDITION cechującej się niemal kompletnym wyposażeniem dodatkowym. Za takie auto z benzynowym PureTecho mocy 225 KM zapłacić trzeba 212 900 zł. Wysokoprężny BlueHDi rozwijający 180KM to wydatek 216 900 zł. W obu przypadkach standardem jest automatyczna skrzynia biegów o ośmiu przełożeniach.

PR


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy