Peugeot 308 SW - polskie ceny i wyposażenie

Nowa generacja modelu 308 jest już dostępna także w wersji kombi, czyli SW. Tak jak w przypadku hatchbacka ceny nie są niskie, ale możemy liczyć na niezłe wyposażenie.

Trzy tygodnie po przedstawieniu polskich cen i specyfikacji nowego Peugeota 308, francuska marka zdradziła ile zapłacimy za bardziej praktyczną odmianę SW. W dużym uproszczeniu silniki i wyposażenie są takie jak w hatchbacku, a dopłata do kombi wynosi 4000 zł.

Oznacza to, że cennik otwiera kwota 91 800 zł - całkiem sporo jak na kompakt z 3-cylindrowym silnikiem 1.2 PureTech o mocy 110 KM. Pewnym uzasadnieniem tej kwoty jest jednak wyposażenie, które jest całkiem hojne jak na bazową odmianę. Standardowo otrzymamy między innymi 16-calowe alufelgi, reflektory LED, dwustrefową klimatyzację automatyczną, system multimedialny z ekranem o przekątnej 10 cali, czujniki cofania, asystent pasa ruchu oraz bezkluczykowe uruchamianie auta.

Reklama

Druga wersja wyposażenia (Allure) wymaga wybrania przynajmniej silnika 1.2 PureTech 130 KM, co dodatkowo podnosi cenę, wynoszącą 105 900 zł. Na pokładzie znajdziemy między innymi tapicerkę z elementami skóry ekologicznej, oświetlenie nastrojowe, nawigację, kamerę cofania, czujniki parkowania z przodu i 17-calowe alufelgi. Za kolejne 3400 zł dostaniemy odmianę Allure Pack, wzbogaconą o adaptacyjny tempomat, monitorowanie martwego pola, system bezkluczykowy i ładowarkę indukcyjną.

Najbogatsza wersja nosi oznaczenie GT, wymaga wybrania przynajmniej 130-konnego silnika z 8-biegowym automatem i kosztuje 128 900 zł. W jej przypadku standard obejmuje 18-calowe alufelgi, matrycowe reflektory, tapicerkę ze skóry i alcantary oraz wskaźniki z efektem 3D. Dopłacając 8900 zł do GT Pack, otrzymamy także podgrzewane przednie fotele z masażem, fotel kierowcy z certyfikatem AGR i elektryczną regulacją, a także system nagłośnienia Focal, kamery 360 st. oraz zestaw systemów asystujących kierowcy.

Tak jak w przypadku hatchbacka, również w wersji SW mamy dość ograniczony wybór konwencjonalnych napędów. Poza wspomnianym silnikiem 1.2 PureTech w dwóch wersjach mocy, do wyboru jest tylko diesel 1.5 BlueHDI rozwijający 130 KM (do wyboru ze skrzynią manualną lub 8-biegowym "automatem", ceny od 106 tys. zł). Klienci potrzebujący więcej mocy, muszą zdecydować się na jedną z dwóch hybryd plug-in - generującą 180 KM (ceny od 143 200 zł, wyposażenie Active Pack) lub 225 KM (od 172 100 zł, wyposażenie od GT).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy