Chcesz kupić auto? Sprawdź w Internecie!

Amerykańska firma Forrester Research, zajmująca się analizą rynku technologicznego podała najnowsze wyniki swoich badań z dziedziny sprzedaży samochodów. Okazuje się, że Internet odgrywa coraz większą rolę przy kupnie nowego pojazdu, jako źródło informacji przyszłego nabywcy. Forrester donosi, że aż 58 procent przyszłych właścicieli aut rozpoczyna swoje poszukiwania od odwiedzenia internetowych stron producentów pojazdów. Dodatkowo 38 procent badanych korzysta z usług niezależnych serwisów motoryzacyjnych [w tym Motoryzacja INTERIA.PL :)], aby pogłębić swoją wiedzę na temat wybranego modelu. 67 procent spośród nich zagląda na internetowe strony na ponad miesiąc przed kupnem nowego samochodu.

Amerykańska firma Forrester Research, zajmująca się analizą rynku technologicznego podała najnowsze wyniki swoich badań z dziedziny sprzedaży samochodów. Okazuje się, że Internet odgrywa coraz większą rolę przy kupnie nowego pojazdu, jako źródło informacji przyszłego nabywcy. Forrester donosi, że aż 58 procent przyszłych właścicieli aut rozpoczyna swoje poszukiwania od odwiedzenia internetowych stron producentów pojazdów. Dodatkowo 38 procent badanych korzysta z usług niezależnych serwisów motoryzacyjnych [w tym Motoryzacja INTERIA.PL :)], aby pogłębić swoją wiedzę na temat wybranego modelu. 67 procent spośród nich zagląda na internetowe strony na ponad miesiąc przed kupnem nowego samochodu.

Badania firmy Forrester donoszą również o wciąż niedoskonałym modelu współczesnego Internetu. Jedna na pięć osób twierdzi bowiem, że oficjalne strony producentów prezentują zbyt często suche dane o samochodzie, a zbyt mało znajduje się tam opisów i wrażeń z jazdy poszczególnymi modelami, a właśnie takich informacji poszukują przyszli nabywcy aut. Forrester donosi również, że większość badanych skarży się na złą nawigację, nieczytelność, zbyt małą liczbę zdjęć, powolne ładowanie się i zbyt dużą liczbę wykonywanych kroków na stronach producentów.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: procent | auto
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy