Ceny odświeżonego Peugeota 508 RXH
Uterenowione kombi Peugeota przeszło face lifting, otrzymało nowy silnik, ale straciło napęd hybrydowy i 4x4.
Niedługo po wprowadzeniu na rynek zmodernizowanych wersji sedan oraz kombi modelu 508, Peugeot wprowadza na nasz rynek uterenowioną odmianę RXH. Tak jak dotychczas, auto wyróżnia się podwyższonym zawieszeniem, nakładkami na zderzaki, progi oraz nadkola, a także charakterystycznymi światłami do jazdy dziennej, przypominającymi ślady po kocich pazurach.
Największą zmianą jest zdecydowanie jednostka napędowa - to nowe, 2-litrowe HDi o mocy 180 KM, które w gamie 508 zastąpiło dotychczas stosowaną, 204-konną jednostkę o pojemności 2.2 litra. Do tej pory RXH dostępne było tylko jako hybryda, co znacząco podwyższało cenę modelu.
Pomimo tego, wersja ta nadal pozostaje najdroższą w cenniku 508. Musimy za nią zapłacić 152 900 zł, czyli o 4000 zł więcej, od topowej GT, na której RHX bazuje. Trudno też nie zauważyć, że to tylko o 8600 zł mniej, niż trzeba było wydać na 200-konną odmianę hybrydową. Możemy jednak liczyć na kompletne wyposażenie - w pełni LEDowe światła, elektrycznie sterowane przednie fotele, automatyczną skrzynię biegów czy też nawigację satelitarną oraz Head Up Display.
Wadą rezygnacji z odmiany hybrydowej (choć nadal dostępnej na niektórych rynkach) jest fakt, że obecnie uterenowione RXH jest autem z napędem tylko na przednią oś (tylną napędzał umieszczony przy niej silnik elektryczny).