Reklama

Bądź trendy i przeżyj...

Z inicjatywy Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji firma Carrefour Polska wyprodukowała torby do zakupów wielokrotnego użytku, w które wkomponowane zostały elementy odblaskowe.

Mottem przewodnim tej akcji jest hasło "Bądź trendy, świeć przykładem". Działanie takie ma na celu poprawę bezpieczeństwo pieszych, zwłaszcza w nadchodzącym okresie jesienno-zimowym.

Torby te, oprócz walorów praktycznych i estetycznych (różna paleta kolorów - od czerwonego do niebieskiego) są wyposażone w odblaskowe paski, dzięki którym łatwiej jest dostrzec pieszego korzystającego z takiej torby w nocy. Dzięki elementom odbijającym światło pieszy jest widoczny dla kierującego pojazdem z odległości ponad 100 metrów, dzięki temu kierowca ma odpowiednio dużo czasu by zatrzymać pojazd lub wykonać manewr omijania.

Reklama

Tylko w 2007 roku w wyniku najechania na pieszego doszło w Polsce do 1895 wypadków, w których zginęły aż 1924 osoby.

INTERIA.PL/Policja.pl
Dowiedz się więcej na temat: torby | trendy

Reklama

Wasze komentarze
No hate

Wyrażaj emocje pomagając!

Grupa Interia.pl przeciwstawia się niestosownym i nasyconym nienawiścią komentarzom. Nie zgadzamy się także na szerzenie dezinformacji.

Zachęcamy natomiast do dzielenia się dobrem i wspierania akcji „Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy” na rzecz najmłodszych dotkniętych tragedią wojny. Prosimy o przelewy z dopiskiem „Dzieciom Ukrainy” na konto: ().

Możliwe są również płatności online i przekazywanie wsparcia materialnego. Więcej informacji na stronie: Fundacja Polsat Dzieciom Ukrainy.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy