Volkswagen e-Golf - pierwsza jazda

e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.Volkswagen
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.Volkswagen

Volkswagen e-Golf

Można wybrać cztery poziomy hamowania silnikiem (i tym samym odzysku energii): D1, D2, D3 i B.
Można wybrać cztery poziomy hamowania silnikiem (i tym samym odzysku energii): D1, D2, D3 i B.Motor
Trzy tryby jazdy: w normalnym silnik generuje moc 115 KM, w Eco 95 KM, a w Eco+ 75 KM.
Trzy tryby jazdy: w normalnym silnik generuje moc 115 KM, w Eco 95 KM, a w Eco+ 75 KM.Motor
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.Volkswagen
e-Golf ma 16-calowe felgi o specjalnym wzorze. Opony o niskim oporze toczenia to Continental Conti.eContact 205/55 R16 Q.
e-Golf ma 16-calowe felgi o specjalnym wzorze. Opony o niskim oporze toczenia to Continental Conti.eContact 205/55 R16 Q.Volkswagen
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.Volkswagen
Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów umieszczono tam, gdzie w zwykłym Golfie jest wlew paliwa.
Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów umieszczono tam, gdzie w zwykłym Golfie jest wlew paliwa.Volkswagen

Zobacz również:

    e-Golf – praktyczny jak każdy Golf

    e-Golf – praktyczny jak każdy Golf
    e-Golf – praktyczny jak każdy GolfMotor
    1. Silnik elektryczny z przekładnią
    2. Moduł zarządzający przepływem prądu
    3. Moduł elektroniki sterującej silnikiem
    4. Zespół akumulatorów litowo-jonowych o pojemności 24,2 kWh
    5. Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów

    Dane techniczne: Volkswagen e-Golf

    Silnik
    elektryczny
    Moc maksymalna
    115 KM
    Maks. moment obrotowy
    270 Nm
    Akumulatory
    litowo-jonowe
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    140 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    10,4 s
    Średnie zużycie energii el.
    12,7 kWh/100 km
    Maksymalny zasięg
    190 km
    Cena
    ok. 130 000 zł

    Golf GTE – sportowa hybryda

    Stylizacja GTE bliższa jest tej w e-Golfie niż GTI czy GTD. Głównie za sprawą świateł do jazdy dziennej w kształcie litery C.
    Stylizacja GTE bliższa jest tej w e-Golfie niż GTI czy GTD. Głównie za sprawą świateł do jazdy dziennej w kształcie litery C.Volkswagen
    Golf GTE – sportowa hybryda
    Golf GTE – sportowa hybrydaVolkswagen
    W Golfie GTE silniki 1.4 TSI i elektryczny generują 204 KM. Więcej mają tylko: Golf GTI (220-230 KM) oraz Golf R (300 KM).
    W Golfie GTE silniki 1.4 TSI i elektryczny generują 204 KM. Więcej mają tylko: Golf GTI (220-230 KM) oraz Golf R (300 KM).Volkswagen

    Dane techniczne: Volkswagen Golf GTE

    Silnik
    benzynowy
    Pojemność skokowa
    1395 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Moc maksymalna
    150 KM
    Moc maks. silnika elektr.
    102 KM
    Moc maksymalna (łączna)
    204 KM
    Maks. moment obr. (łączny)
    350 Nm
    Osiągi
    Prędkość maksymalna
    222 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,6 s
    Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
    1,5 l
    Cena
    nieustalona
    *dane fabryczne