Volkswagen e-Golf - pierwsza jazda

e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.Volkswagen
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.Volkswagen

Volkswagen e-Golf

Można wybrać cztery poziomy hamowania silnikiem (i tym samym odzysku energii): D1, D2, D3 i B.
Można wybrać cztery poziomy hamowania silnikiem (i tym samym odzysku energii): D1, D2, D3 i B.Motor
Trzy tryby jazdy: w normalnym silnik generuje moc 115 KM, w Eco 95 KM, a w Eco+ 75 KM.
Trzy tryby jazdy: w normalnym silnik generuje moc 115 KM, w Eco 95 KM, a w Eco+ 75 KM.Motor
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.
e-Golf ma seryjnie reflektory LED. Opór powietrza jest o 10% mniejszy niż w innych wersjach.Volkswagen
e-Golf ma 16-calowe felgi o specjalnym wzorze. Opony o niskim oporze toczenia to Continental Conti.eContact 205/55 R16 Q.
e-Golf ma 16-calowe felgi o specjalnym wzorze. Opony o niskim oporze toczenia to Continental Conti.eContact 205/55 R16 Q.Volkswagen
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.
O tym, że to wnętrze trochę innego Golfa niż z silnikiem TSI lub TDI świadczy właściwie tylko wskaźnik wykorzystania energii lub jej odzysku zamiast obrotomierza.Volkswagen
Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów umieszczono tam, gdzie w zwykłym Golfie jest wlew paliwa.
Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów umieszczono tam, gdzie w zwykłym Golfie jest wlew paliwa.Volkswagen

e-Golf – praktyczny jak każdy Golf

e-Golf – praktyczny jak każdy Golf
e-Golf – praktyczny jak każdy GolfMotor
  1. Silnik elektryczny z przekładnią
  2. Moduł zarządzający przepływem prądu
  3. Moduł elektroniki sterującej silnikiem
  4. Zespół akumulatorów litowo-jonowych o pojemności 24,2 kWh
  5. Gniazdo do podłączenia kabla do ładowania akumulatorów

Dane techniczne: Volkswagen e-Golf

Silnik
elektryczny
Moc maksymalna
115 KM
Maks. moment obrotowy
270 Nm
Akumulatory
litowo-jonowe
Osiągi
Prędkość maksymalna
140 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie zużycie energii el.
12,7 kWh/100 km
Maksymalny zasięg
190 km
Cena
ok. 130 000 zł

Golf GTE – sportowa hybryda

Stylizacja GTE bliższa jest tej w e-Golfie niż GTI czy GTD. Głównie za sprawą świateł do jazdy dziennej w kształcie litery C.
Stylizacja GTE bliższa jest tej w e-Golfie niż GTI czy GTD. Głównie za sprawą świateł do jazdy dziennej w kształcie litery C.Volkswagen
Golf GTE – sportowa hybryda
Golf GTE – sportowa hybrydaVolkswagen
W Golfie GTE silniki 1.4 TSI i elektryczny generują 204 KM. Więcej mają tylko: Golf GTI (220-230 KM) oraz Golf R (300 KM).
W Golfie GTE silniki 1.4 TSI i elektryczny generują 204 KM. Więcej mają tylko: Golf GTI (220-230 KM) oraz Golf R (300 KM).Volkswagen

Dane techniczne: Volkswagen Golf GTE

Silnik
benzynowy
Pojemność skokowa
1395 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
150 KM
Moc maks. silnika elektr.
102 KM
Moc maksymalna (łączna)
204 KM
Maks. moment obr. (łączny)
350 Nm
Osiągi
Prędkość maksymalna
222 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,6 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
1,5 l
Cena
nieustalona
*dane fabryczne