Toyota Prius. Kiedyś była dziwadłem, czy dzisiaj kierowcy ją pokochają?

Marek Wicher

Marek Wicher

Nowy Prius jest krótszy i niższy niż poprzednik, za to zdecydowanie ładniejszy
Nowy Prius jest krótszy i niższy niż poprzednik, za to zdecydowanie ładniejszyINTERIA.PL

Toyota Prius

Popularność Priusa w Europie zaczęła się dopiero od drugiej generacji. Do tej pory na Starym Kontynencie sprzedano nieco ponad 0,5 miliona egzemplarzy
Popularność Priusa w Europie zaczęła się dopiero od drugiej generacji. Do tej pory na Starym Kontynencie sprzedano nieco ponad 0,5 miliona egzemplarzyINTERIA.PL
Prius pierwszej i piątej generacji: oba modele dzieli ćwierć wieku, ale łączy technologia hybrydowa
Prius pierwszej i piątej generacji: oba modele dzieli ćwierć wieku, ale łączy technologia hybrydowaINTERIA.PL
Ładowarka pokładowa ma moc ledwie 3,3 kW. Trochę mało jak na dzisiejsze możliwości technologiczne
Ładowarka pokładowa ma moc ledwie 3,3 kW. Trochę mało jak na dzisiejsze możliwości technologiczneINTERIA.PL
Ciekawy gadżet, pierwszy raz pokazany w RAV4 to cyfrowe lusterko wsteczne. Pożyteczne rozwiązanie, ale trzeba się do niego przyzwyczaić
Ciekawy gadżet, pierwszy raz pokazany w RAV4 to cyfrowe lusterko wsteczne. Pożyteczne rozwiązanie, ale trzeba się do niego przyzwyczaićINTERIA.PL
Obok selektora bezstopniowej skrzyni zlokalizowano przyciski wybierania trybu jazdy, a także trybów pracy układu hybrydowego
Obok selektora bezstopniowej skrzyni zlokalizowano przyciski wybierania trybu jazdy, a także trybów pracy układu hybrydowegoINTERIA.PL
Wbrew powszechnej rynkowej tendencji, Toyota zachowała całkiem sporo fizycznych przycisków w kabinie
Wbrew powszechnej rynkowej tendencji, Toyota zachowała całkiem sporo fizycznych przycisków w kabinieINTERIA.PL
Przed kierowcą znajduje się niewielki wyświetlacz, podobny jak w elektrycznym modelu bZ4X
Przed kierowcą znajduje się niewielki wyświetlacz, podobny jak w elektrycznym modelu bZ4XINTERIA.PL
W kabinie jest elegancko i przyjemnie. Wrażenia prawie jak z segmentu premium
W kabinie jest elegancko i przyjemnie. Wrażenia prawie jak z segmentu premiumINTERIA.PL
Dach solarny to dobry sposób na podładowanie akumulatora trakcyjnego. W słoneczne dni można w ten sposób odzyskać do 9 km zasięgu w trybie zeroemisyjnym
Dach solarny to dobry sposób na podładowanie akumulatora trakcyjnego. W słoneczne dni można w ten sposób odzyskać do 9 km zasięgu w trybie zeroemisyjnymINTERIA.PL
Prius piątej generacji w końcu może się podobać, co nie było tak oczywiste w przypadku poprzednich modeli
Prius piątej generacji w końcu może się podobać, co nie było tak oczywiste w przypadku poprzednich modeliINTERIA.PL
Wyróżnikiem tylnej części nadwozia jest listwa ledowa biegnąca przez całą szerokość nadwozia.
Wyróżnikiem tylnej części nadwozia jest listwa ledowa biegnąca przez całą szerokość nadwozia.INTERIA.PL
Jest się czym chwalić, zatem na tylnej klapie znalazła się ogromna nazwa modelu oraz oznaczenie rodzaju napędu
Jest się czym chwalić, zatem na tylnej klapie znalazła się ogromna nazwa modelu oraz oznaczenie rodzaju napęduINTERIA.PL
Nowy Prius jest krótszy i niższy niż poprzednik, za to zdecydowanie ładniejszy
Nowy Prius jest krótszy i niższy niż poprzednik, za to zdecydowanie ładniejszyINTERIA.PL
Na 25-lecie modelu, Toyota przedstawiła 5 generację Priusa, którego do tej pory wyprodukowano około 5 milionów sztuk
Na 25-lecie modelu, Toyota przedstawiła 5 generację Priusa, którego do tej pory wyprodukowano około 5 milionów sztukINTERIA.PL

Toyota Prius 2023: to auto wreszcie wygląda

Jest się czym chwalić, zatem na tylnej klapie znalazła się ogromna nazwa modelu oraz oznaczenie rodzaju napędu
Jest się czym chwalić, zatem na tylnej klapie znalazła się ogromna nazwa modelu oraz oznaczenie rodzaju napęduINTERIA.PL
Prius piątej generacji w końcu może się podobać, co nie było tak oczywiste w przypadku poprzednich modeli
Prius piątej generacji w końcu może się podobać, co nie było tak oczywiste w przypadku poprzednich modeliINTERIA.PL

Toyota Prius 2023: większa kabina, więcej technologii

Przed kierowcą znajduje się niewielki wyświetlacz, podobny jak w elektrycznym modelu bZ4X
Przed kierowcą znajduje się niewielki wyświetlacz, podobny jak w elektrycznym modelu bZ4XINTERIA.PL
W kabinie jest elegancko i przyjemnie. Wrażenia prawie jak z segmentu premium
W kabinie jest elegancko i przyjemnie. Wrażenia prawie jak z segmentu premiumINTERIA.PL
Obok selektora bezstopniowej skrzyni zlokalizowano przyciski wybierania trybu jazdy, a także trybów pracy układu hybrydowego
Obok selektora bezstopniowej skrzyni zlokalizowano przyciski wybierania trybu jazdy, a także trybów pracy układu hybrydowegoINTERIA.PL

Toyota Prius 2023: kup pan fotowoltaikę na dach

Dach solarny to dobry sposób na podładowanie akumulatora trakcyjnego. W słoneczne dni można w ten sposób odzyskać do 9 km zasięgu w trybie zeroemisyjnym
Dach solarny to dobry sposób na podładowanie akumulatora trakcyjnego. W słoneczne dni można w ten sposób odzyskać do 9 km zasięgu w trybie zeroemisyjnymINTERIA.PL

Toyota Prius 2023: hybryda najmocniejsza w historii

Prius pierwszej i piątej generacji: oba modele dzieli ćwierć wieku, ale łączy technologia hybrydowa
Prius pierwszej i piątej generacji: oba modele dzieli ćwierć wieku, ale łączy technologia hybrydowaINTERIA.PL
Popularność Priusa w Europie zaczęła się dopiero od drugiej generacji. Do tej pory na Starym Kontynencie sprzedano nieco ponad 0,5 miliona egzemplarzy
Popularność Priusa w Europie zaczęła się dopiero od drugiej generacji. Do tej pory na Starym Kontynencie sprzedano nieco ponad 0,5 miliona egzemplarzyINTERIA.PL

Toyota Prius 2023: cena globalizacji, czyli słabsza ładowarka

Ładowarka pokładowa ma moc ledwie 3,3 kW. Trochę mało jak na dzisiejsze możliwości technologiczne
Ładowarka pokładowa ma moc ledwie 3,3 kW. Trochę mało jak na dzisiejsze możliwości technologiczneINTERIA.PL
Toyota Prius, Hyundai Santa Fe, Volkswagen ID. Buzz - Moto Flesz od. 100
zdjęcie
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?