Toyota Hilux po raz pierwszy z takim napędem. To diesel i hybryda w jednym

Krzysztof Mocek

Krzysztof Mocek

Aktualizacja
Toyota Hilux po raz pierwszy w takiej wersji. Hybryda i diesel w jednym
Toyota Hilux po raz pierwszy w takiej wersji. Hybryda i diesel w jednymINTERIA.PL

Toyota Hilux z miękką hybrydą. Czegoś takiego jeszcze nie było

Nowy układ to połączenie sprawdzonego diesla z nowoczesną technologią hybrydowąKrzysztof MocekINTERIA.PL
Pierwsze jazdy testowe japońską nowością odbywały się głównie w wymagającym terenieKrzysztof MocekINTERIA.PL

Hybrydowej Toyoty Hilux nic nie zatrzyma. Nowe tryby jazdy

Mimo nowego układu napędowego Toyota Hilux wciąż pozostaje jednym z najlepszych aut terenowychINTERIA.PL
Toyota Hilux sprawnie radzi sobie w trudnych warunkach terenowych
Toyota Hilux sprawnie radzi sobie w trudnych warunkach terenowychKrzysztof MocekINTERIA.PL
Hybrydowa Toyota Hilux nie boi się żadnych wyzwańKrzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota Hilux Mild-hybrid 48V. Wnętrze oraz przestrzeń ładunkowa

W wariancie hybrydowym możliwość regulacji przednich foteli zostało nieco ograniczona.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyoty Hilux Mild-hybrid 48V. Podsumowanie, ceny oraz dostępność

Hybrydowa Toyota Hilux to wytrzymały i wszechstronny pick-up.Krzysztof MocekINTERIA.PL

Toyota Hilux GR Sport II rodem z rajdu Dakar. Obejdziecie się smakiem

Hilux GR Sport II robi świetne wrażenie i dostarcza prawdziwie rajdowych emocjiKrzysztof MocekINTERIA.PL
Energia zasila elektryczny układ wspomagający, który dostarcza dodatkowe 16 KM i 65 Nm momentu obrotowego.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Hilux bez trudu pokonuje błotniste szlaki, skaliste wzniesienia, śnieżne drogi czy rwące potoki.INTERIA.PL
Multi-Terrain Select pozwala na precyzyjne dostosowanie pracy napędu, zawieszenia i hamulców do różnych warunków terenowych.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Zastosowanie układu elektrycznego nie ograniczyło miejsca na pace. Ta ma 1525 mm długości oraz 1540 mm szerokości.Krzysztof MocekINTERIA.PL
Wariant GR Sport II potrafi przykuć uwagę. Niestety nie kupimy go już w Polsce.INTERIA.PL
Nowa Toyota C-HR+. Niech nie zmyli was nazwa, to kompletnie inne autoINTERIA.PL