Toyota Aygo - pierwsza jazda

Kombinacja lamp: okrągłe to światła przeciwmgielne, podłużny pasek diodowy – światła do jazdy dziennej, seryjne w każdym Aygo.
Kombinacja lamp: okrągłe to światła przeciwmgielne, podłużny pasek diodowy – światła do jazdy dziennej, seryjne w każdym Aygo.Motor
Wnętrze zostało całkowicie zmienione. Nowy, ogromny prędkościomierz trochę kojarzy się z rozwiązaniem znanym z Fiata 500. Obudowa konsoli środkowej jest wymienna: można dokupić element w innym kolorze.
Wnętrze zostało całkowicie zmienione. Nowy, ogromny prędkościomierz trochę kojarzy się z rozwiązaniem znanym z Fiata 500. Obudowa konsoli środkowej jest wymienna: można dokupić element w innym kolorze.Motor

Toyota Aygo

Obudowa konsoli środkowej jest wymienna: można dokupić element w innym kolorze.
Obudowa konsoli środkowej jest wymienna: można dokupić element w innym kolorze.Motor
Kombinacja lamp: okrągłe to światła przeciwmgielne, podłużny pasek diodowy – światła do jazdy dziennej, seryjne w każdym Aygo.
Kombinacja lamp: okrągłe to światła przeciwmgielne, podłużny pasek diodowy – światła do jazdy dziennej, seryjne w każdym Aygo.Motor
Poprzednia generacja jeździła trochę jak gokart. Obecna też w zakrętach radzi sobie świetnie.
Poprzednia generacja jeździła trochę jak gokart. Obecna też w zakrętach radzi sobie świetnie.Motor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Fotele ze zintegrowanymi zagłówkami mają seryjną regulację wysokości. Wada: zbyt krótkie siedziska.
Fotele ze zintegrowanymi zagłówkami mają seryjną regulację wysokości. Wada: zbyt krótkie siedziska.Motor
Wnętrze zostało całkowicie zmienione.
Wnętrze zostało całkowicie zmienione.Motor
Nowy, ogromny prędkościomierz trochę kojarzy się z rozwiązaniem znanym z Fiata 500.
Nowy, ogromny prędkościomierz trochę kojarzy się z rozwiązaniem znanym z Fiata 500.Motor
Trzy cylindry, wtrysk pośredni i brak turbosprężarki: proste rozwiązania gwarantują niski koszt eksploatacji i trwałość.
Trzy cylindry, wtrysk pośredni i brak turbosprężarki: proste rozwiązania gwarantują niski koszt eksploatacji i trwałość.Motor
Bagażnik zwiększył się ze 130 do 168 litrów. To efekt wydłużenia nadwozia o 4 cm (z 341 do 345 cm). Rozstaw osi nie wzrósł ani o milimetr i wynosi 234 cm.
Bagażnik zwiększył się ze 130 do 168 litrów. To efekt wydłużenia nadwozia o 4 cm (z 341 do 345 cm). Rozstaw osi nie wzrósł ani o milimetr i wynosi 234 cm.Motor

Toyota Aygo

Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor
Toyota Aygo
Toyota AygoMotor

Co nowego w nowym Aygo?

Nowość: klimatyzacja automatyczna. Przyciski są w niej trochę za małe.
Nowość: klimatyzacja automatyczna. Przyciski są w niej trochę za małe.Motor
Nowość: podgrzewanie foteli. Opcjonalnie mogą być też tapicerowane ekoskórą.
Nowość: podgrzewanie foteli. Opcjonalnie mogą być też tapicerowane ekoskórą.Motor
Mirror Link: ekran centralny wyświetla obraz ze smartfona. Działa z Samsungiem
Mirror Link: ekran centralny wyświetla obraz ze smartfona. Działa z SamsungiemMotor
Zautomatyzowana skrzynia biegów X-Shift nieźle sprawuje się w ruchu miejskim.
Zautomatyzowana skrzynia biegów X-Shift nieźle sprawuje się w ruchu miejskim.Motor

Dane techniczne: Toyota Aygo

Wersja
1.0 VVT-i
1.0 X-SHIFT
Silnik
benzynowy
benzynowy
Pojemność skokowa
998 cm3
998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R3/12
R3/12
Moc maksymalna
69 KM/6000
69 KM/6000
Maks. moment obrotowy
95 Nm/4300
95 Nm/4300
Osiągi
Prędkość maksymalna
160 km/h
160 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,5 s
15,5 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km*
4,1
4,2
Cena
                                       nieustalona
*dane fabryczne