Toyota Auris - pierwsza jazda

Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej - w serii.
Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej - w serii.Motor
Auris I pozostanie na rynku jako odmiana Classic, z 99-konnym silnikiem benzynowym i w jednej wersji wyposażenia. Cena – 49 900 zł.
Auris I pozostanie na rynku jako odmiana Classic, z 99-konnym silnikiem benzynowym i w jednej wersji wyposażenia. Cena – 49 900 zł.Motor
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu po tani plastik w dolnej części.
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu po tani plastik w dolnej części.Motor

    Toyota Auris - pierwsza jazda

    Bagażnik mierzy 360 l i ma podwójną podłogę. Niestety, pojemności po złożeniu oparć foteli Toyota nie podaje.
    Bagażnik mierzy 360 l i ma podwójną podłogę. Niestety, pojemności po złożeniu oparć foteli Toyota nie podaje.Toyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Z tyłu miejsca jest więcej niż przeciętnie w klasie. Toyota ma niemal płaską podłogę i sporo miejsca na drobne przedmioty.
    Z tyłu miejsca jest więcej niż przeciętnie w klasie. Toyota ma niemal płaską podłogę i sporo miejsca na drobne przedmioty.Toyota
    Mimo skokowej regulacji oparcia, w Aurisie łatwo znaleźć wygodną pozycję za kierownicą.
    Mimo skokowej regulacji oparcia, w Aurisie łatwo znaleźć wygodną pozycję za kierownicą.Toyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Po lewej stronie zgrupowano panel z przyciskami m.in. regulacji lusterek czy wyłączania czujników parkowania.
    Po lewej stronie zgrupowano panel z przyciskami m.in. regulacji lusterek czy wyłączania czujników parkowania.Toyota
    W Aurisie pojawił się system automatycznego parkowania. Standard od wersji Dynamic.
    W Aurisie pojawił się system automatycznego parkowania. Standard od wersji Dynamic.Toyota
    Zegary są czytelne, ale wyświetlacz między nimi razi dużymi pikselami i nie przekazuje np. wskazań nawigacji.
    Zegary są czytelne, ale wyświetlacz między nimi razi dużymi pikselami i nie przekazuje np. wskazań nawigacji.Toyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu, przez skórzany panel po tani plastik w dolnej części.
    Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu, przez skórzany panel po tani plastik w dolnej części.Toyota
    Kierownica z przyciskami głośności i joystickiem. Ten ostatni obsługuje tylko wybrane funkcje dotykowego ekranu.
    Kierownica z przyciskami głośności i joystickiem. Ten ostatni obsługuje tylko wybrane funkcje dotykowego ekranu.Toyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Toyota Auris
    Toyota AurisToyota
    Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej to wyposażenie seryjne.
    Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej to wyposażenie seryjne.Toyota

    Dane techniczne: Toyota Auris

    Wersja
    1.33 Dual VVT-i
    1.6 Valvematic
    1.4 D-4D
    2.0 D-4D
    Silnik
    benzynowy
    benzynowy
    turbodiesel
    turbodiesel
    Pojemność skokowa
    1329 cm3
    1598 cm3
    1364 cm3
    1998 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    R4/16
    R4/8
    R4/16
    Moc maksymalna
    99 KM/6000
    132 KM/6400
    90 KM/3800
    124 KM/3600
    Maks. moment obrotowy
    128 Nm/3800
    160 Nm/4400
    205 Nm/1800
    310 Nm/1600
    Osiągi
     
     
     
     
    Prędkość maksymalna
    175 km/h
    200 km/h
    180 km/h
    200 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    12,6 s
    10,0 s
    12,5 s
    10,0 s
    Zużycie paliwa w l/100 km*
    6,6/4,7/5,4
    7,9/4,8/5,9
    4,4/3,4/3,8
    5,2/3,8/4,3
    Cena
    59 900 zł
    66 400 zł
    69 000 zł
    81 500 zł
    *miasto/trasa/cykl mieszany