Toyota Auris - pierwsza jazda

Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej - w serii.
Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej - w serii.Motor
Auris I pozostanie na rynku jako odmiana Classic, z 99-konnym silnikiem benzynowym i w jednej wersji wyposażenia. Cena – 49 900 zł.
Auris I pozostanie na rynku jako odmiana Classic, z 99-konnym silnikiem benzynowym i w jednej wersji wyposażenia. Cena – 49 900 zł.Motor
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu po tani plastik w dolnej części.
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu po tani plastik w dolnej części.Motor

Toyota Auris - pierwsza jazda

Bagażnik mierzy 360 l i ma podwójną podłogę. Niestety, pojemności po złożeniu oparć foteli Toyota nie podaje.
Bagażnik mierzy 360 l i ma podwójną podłogę. Niestety, pojemności po złożeniu oparć foteli Toyota nie podaje.Toyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Z tyłu miejsca jest więcej niż przeciętnie w klasie. Toyota ma niemal płaską podłogę i sporo miejsca na drobne przedmioty.
Z tyłu miejsca jest więcej niż przeciętnie w klasie. Toyota ma niemal płaską podłogę i sporo miejsca na drobne przedmioty.Toyota
Mimo skokowej regulacji oparcia, w Aurisie łatwo znaleźć wygodną pozycję za kierownicą.
Mimo skokowej regulacji oparcia, w Aurisie łatwo znaleźć wygodną pozycję za kierownicą.Toyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Po lewej stronie zgrupowano panel z przyciskami m.in. regulacji lusterek czy wyłączania czujników parkowania.
Po lewej stronie zgrupowano panel z przyciskami m.in. regulacji lusterek czy wyłączania czujników parkowania.Toyota
W Aurisie pojawił się system automatycznego parkowania. Standard od wersji Dynamic.
W Aurisie pojawił się system automatycznego parkowania. Standard od wersji Dynamic.Toyota
Zegary są czytelne, ale wyświetlacz między nimi razi dużymi pikselami i nie przekazuje np. wskazań nawigacji.
Zegary są czytelne, ale wyświetlacz między nimi razi dużymi pikselami i nie przekazuje np. wskazań nawigacji.Toyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu, przez skórzany panel po tani plastik w dolnej części.
Mieszanka różnych materiałów – od miękkiego na szczycie kokpitu, przez skórzany panel po tani plastik w dolnej części.Toyota
Kierownica z przyciskami głośności i joystickiem. Ten ostatni obsługuje tylko wybrane funkcje dotykowego ekranu.
Kierownica z przyciskami głośności i joystickiem. Ten ostatni obsługuje tylko wybrane funkcje dotykowego ekranu.Toyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Toyota Auris
Toyota AurisToyota
Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej to wyposażenie seryjne.
Współczynnik oporu powietrza zredukowano z 0,29 do 0,27. LED-y do jazdy dziennej to wyposażenie seryjne.Toyota

Dane techniczne: Toyota Auris

Wersja
1.33 Dual VVT-i
1.6 Valvematic
1.4 D-4D
2.0 D-4D
Silnik
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
turbodiesel
Pojemność skokowa
1329 cm3
1598 cm3
1364 cm3
1998 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
R4/16
R4/8
R4/16
Moc maksymalna
99 KM/6000
132 KM/6400
90 KM/3800
124 KM/3600
Maks. moment obrotowy
128 Nm/3800
160 Nm/4400
205 Nm/1800
310 Nm/1600
Osiągi
 
 
 
 
Prędkość maksymalna
175 km/h
200 km/h
180 km/h
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,6 s
10,0 s
12,5 s
10,0 s
Zużycie paliwa w l/100 km*
6,6/4,7/5,4
7,9/4,8/5,9
4,4/3,4/3,8
5,2/3,8/4,3
Cena
59 900 zł
66 400 zł
69 000 zł
81 500 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany