Schumacher i pędzel

Fiat Auto Poland wprowadza nową gamę samochodów Seicento i Punto oraz dokonuje modyfikacji produkowanych od roku 1995 Bravo i Brava. Chce w ten sposób poprawić wizerunek marki i pozyskać nowych, bardziej wymagających klientów, którzy do tej pory nie figurowali na listach klientów Fiata. Stąd też pojawienie się dwóch nowych wersji Seicento: Brush i Schumacher oraz trzech Punto: trzydrzwiowych Punto Go! i Punto 1.2 16v SX oraz 5-drzwiowego Punto 1.9 JTD SX.

Schumacher i pędzel
Schumacher i pędzelINTERIA.PL
INTERIA.PL

Seicento Schumacher w limitowanej serii produkowane jest na podstawie Seicento Sporting z silnikiem 1108 ccm, tyle że w jeszcze bogatszym wyposażeniu, m.in. felgi aluminiowe 14' (wzór Abarth) z nowym logo Fiata, pedały i podnóżek pokryte aluminium, spoilery boczne i tylny na dachu i tabliczka identyfikacyjna z kolejnym numerem seryjnym limitowanej edycji. Na pokrywie bagażnika i przednim zderzaku Seicento Schumacher umieszczono logo z wzorem podpisu niemieckiego kierowcy formuły 1.

INTERIA.PL

Punto Go! To dotychczas znana wersja SX 1.2 8v, tyle, że z dodatkowym, bardzo bogatym wyposażeniem. Punto SX 1.2 16v, 3-drzwiowe wywodzi się z kolei z dotychczasowej wersji, ale jako model o charakterystyce sportowej, otrzymuje m.in. zderzaki w kolorze nadwozia, ochronne listwy boczne i lampy przeciwmgielne. Punto 1.9 JTD SX, 5-drzwiowe dodatkowo wyposażone zostaje w zderzaki w kolorze nadwozia i ochronne listwy boczne

Nowe modele Bravo i Brava po blisko sześciu latach produkcji, toruje teraz drogę następcy - fiatowi stilo, który w sprzedaży pojawi się pod koniec września. Oferta modeli Bravo/Brava, została odświeżona poprzez wprowadzenie na rynek bardzo bogato wyposażonej serii specjalnej pod nazwą Steel. Seria ta została utworzona na bazie benzynowych wersji SX, z silnikami 80 16v i 100 16v

Odwiedź naszą GALERIĘ

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas