Na jeden Accord...

Honda zaprezentowała najnowszą generację swojego popularnego sportowego sedana - Accord. Dystyngowana stylistyka, poprawione parametry jezdne oparte na dwóch żywotnych silnikach DOHC i-VTEC, a także sztywne i lepiej dopasowane zawieszenie zostały połączone z przestronniejszą kabiną, lepszymi własnościami z dziedziny bezpieczeństwa oraz wyrafinowanym i eleganckim wystrojem wnętrza. Pojazd zadebiutował na salonie samochodowym w Paryżu pod koniec września, a do sprzedaży trafi w pierwszych tygodniach 2003 roku.

Na jeden Accord...
Na jeden Accord...INTERIA.PL

Nadwozie Accord w porównaniu do jej poprzedniczki nieco się powiększyło, choć rozstaw osi pozostał bez zmian. Projektantom udało się jeszcze bardziej poprawić aerodynamikę auta i uzyskać doskonały wynik 0,26 cx (współczynnik oporu powietrza), rzucając nowe wyzwanie innym pojazdom segmentu D.

INTERIA.PL

W wyposażeniu samochodu znalazły się: wycieraczki automatycznie reagujące na deszcz, opcjonalnie montowany system nawigacji satelitarnej z DVD i ekranem dotykowym, odtwarzacz CD montowany seryjnie, automatyczna klimatyzacja dwukanałowa we wszystkich wersjach, przednie i boczne poduszki powietrzne uzupełnione w niektórych modelach kurtynami okiennymi, a także systemy VSA (Vehicle Stability Assist) - stabilizacji jazdy oraz ABS, EBD i asystent hamowania BA.

Honda Accord produkowana będzie w Japonii. Jej europejska odmiana to odpowiednik japońskiej wersji, z kierownicą umieszczoną po lewej stronie i drobnymi zmianami w dziedzinie innych przepisów. Zupełnie inna Honda Accord powstawać będzie w USA (większa i spełniająca tamtejsze przepisy) - kierowana na amerykański rynek.

Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas