Lexus UX. Moda na SUV-y przybiera na sile

Ludzie lubią narzekać, że żyje im się dużo gorzej niż kiedyś. Być może mają rację, ale z pewnością nie wszyscy, o czym świadczy szybko rosnące zainteresowanie nowymi samochodami marek premium.

article cover
Informacja prasowa (moto)

W ubiegłym roku, w porównaniu z 2016, ich sprzedaż w Polsce zwiększyła się z 51,3 do 64,3 tysiąca sztuk, czyli aż o jedną czwartą. Prognozy na ten rok mówią o 71 tys. egzemplarzy. Na ten wyraźnie widoczny od kilku lat trend wzrostowy nakłada się przybierająca na sile moda na SUV-y.

Wspomniane tendencje muszą cieszyć szefostwo Lexusa. Ta mająca w naszym kraju utrwaloną, doskonałą opinię japońska marka, oferuje bowiem dwa powszechnie uznawane za wielce udane SUV-y: NX i RX. Teraz dołącza do nich trzeci, mniejszy model - kompaktowy UX.

Wrażenia z jazdy tym samochodem już wkrótce.

Lexus UX

Pierwsze jazdy w Szwecji

Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Opis 
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?
Dołącz do nas