Kia Pro_cee'd GT - pierwsza jazda

Wygląda znakomicie i bardzo zadziornie. W odróżnieniu od reszty wersji, GT ma cztery osobne LED-y w zderzaku.
Wygląda znakomicie i bardzo zadziornie. W odróżnieniu od reszty wersji, GT ma cztery osobne LED-y w zderzaku.Kia
Aluminiowe pedały, czerwona nitka na kierownicy i boczkach drzwi to sportowe atrybuty GT. Jakość – pierwszorzędna.
Aluminiowe pedały, czerwona nitka na kierownicy i boczkach drzwi to sportowe atrybuty GT. Jakość – pierwszorzędna.Kia

Kia Pro_cee'd GT - pierwsza jazda

18-calowe obręcze aluminiowe oraz czerwone zaciski hamulcowe to wyposażenie seryjne.
18-calowe obręcze aluminiowe oraz czerwone zaciski hamulcowe to wyposażenie seryjne.Kia
Nowy silnik Kii chętnie nabiera prędkości już od niskich obrotów i jest całkiem oszczędny.
Nowy silnik Kii chętnie nabiera prędkości już od niskich obrotów i jest całkiem oszczędny.Kia
Przycisk elektrycznego hamulca ręcznego. Przydałaby się jednak klasyczna dźwignia.
Przycisk elektrycznego hamulca ręcznego. Przydałaby się jednak klasyczna dźwignia.Kia
Spory bagażnik ma pojemność od 380 do 1225 l. Pod podłogą skrywa seryjne koło dojazdowe.
Spory bagażnik ma pojemność od 380 do 1225 l. Pod podłogą skrywa seryjne koło dojazdowe.Kia
Fotele Recaro mają elektryczną regulację lędźwiową. Nie chce się z nich wysiadać.
Fotele Recaro mają elektryczną regulację lędźwiową. Nie chce się z nich wysiadać.Kia
...uruchamia się go przyciskiem GT na kierownicy.
...uruchamia się go przyciskiem GT na kierownicy.Kia
Wyświetlacz LCD pokazuje ciśnienie ładowania turbiny oraz chwilowo dostępny moment obrotowy...
Wyświetlacz LCD pokazuje ciśnienie ładowania turbiny oraz chwilowo dostępny moment obrotowy...Kia
Przycisk Start/Stop oraz dostęp bezkluczykowy to seryjne atrybuty drugiej, droższej odmiany XL, wycenionej na kwotę 93 990 zł.
Przycisk Start/Stop oraz dostęp bezkluczykowy to seryjne atrybuty drugiej, droższej odmiany XL, wycenionej na kwotę 93 990 zł.Kia
Aluminiowe pedały, czerwona nitka na kierownicy i boczkach drzwi to sportowe atrybuty GT. Jakość – pierwszorzędna.
Aluminiowe pedały, czerwona nitka na kierownicy i boczkach drzwi to sportowe atrybuty GT. Jakość – pierwszorzędna.Kia
GT ma usztywnione zawieszenie, odpowiednio, o 30% z przodu i o 50% z tyłu. Z przodu zastosowano sztywniejsze tuleje, a z tyłu – grubszy stabilizator.
GT ma usztywnione zawieszenie, odpowiednio, o 30% z przodu i o 50% z tyłu. Z przodu zastosowano sztywniejsze tuleje, a z tyłu – grubszy stabilizator.Kia
Wygląda znakomicie i bardzo zadziornie. W odróżnieniu od reszty wersji, GT ma cztery osobne LED-y w zderzaku.
Wygląda znakomicie i bardzo zadziornie. W odróżnieniu od reszty wersji, GT ma cztery osobne LED-y w zderzaku.Kia
Podwójnie zakończony układ wydechowy nie wydaje sportowych dźwięków.
Podwójnie zakończony układ wydechowy nie wydaje sportowych dźwięków.Kia

Kia Cee'd GT

Pięciodrziowy odpowiednik Pro_cee'da ma taką samą moc i identyczne osiągi. Kosztuje jednak o 2000 zł więcej.
Pięciodrziowy odpowiednik Pro_cee'da ma taką samą moc i identyczne osiągi. Kosztuje jednak o 2000 zł więcej.Kia

8:45,00 min - czas Kii Pro_cee'd na 20,6-kilometrowej pętli

Najszybsze kompaktowe hatchbacki na Nurburgringu

Model
Moc
Czas
1. Renault Megane RS Trophy
265 KM
8:07 min
2. Renault Megane RS R.26.R
230 KM
8:16 min
3. Ford Focus RS
305 KM
8:26 min
4. Alfa Romeo Giulietta QV
235 KM
8:30 min
5. Ford Focus ST
225 KM
8:35 min
5. Opel Astra OPC
241 KM
8:35 min
7. Volkswagen Golf R32 DSG
250 KM
8:36 min
8. Mazda 3 MPS
260 KM
8:39 min
9. Seat Leon Cupra R
225 KM
8:43 min
10. Volkswagen Scirocco 2.0 TSI
200 KM
8:47 min

Dane techniczne: Kia Pro_cee'd GT

Wersja
1.6 Turbo GDi
Silnik
benzynowy, turbo
Pojemność skokowa
1591 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
204 KM/6000
Maksymalny moment obrotowy
265 Nm/1750
Osiągi
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,7 s
Zużycie paliwa w l/100 km*
9,7/6,1/7,4
Cena
86 990 zł
*miasto/trasa/cykl mieszany