Jeep Grand Cherokee po liftingu - pierwsza jazda

Charakterystyczny grill Jeepa pozostał bez większych zmian. Z przodu wersję po liftingu najłatwiej rozpoznać po światłach LED.
Charakterystyczny grill Jeepa pozostał bez większych zmian. Z przodu wersję po liftingu najłatwiej rozpoznać po światłach LED.Jeep
W wersji po liftingu zmieniła się kierownica i konsola środkowa, pojawiły się jeszcze lepsze materiały wykończeniowe. Grand Cherokee jest teraz bardziej europejski niż amerykański.
W wersji po liftingu zmieniła się kierownica i konsola środkowa, pojawiły się jeszcze lepsze materiały wykończeniowe. Grand Cherokee jest teraz bardziej europejski niż amerykański.Jeep

Jeep Grand Cherokee po liftingu

SUV czy prawdziwe auto terenowe? Jeep z godną podziwu konsekwencją nie rezygnuje z właściwości terenowych.
SUV czy prawdziwe auto terenowe? Jeep z godną podziwu konsekwencją nie rezygnuje z właściwości terenowych.Jeep
W wersji po liftingu zmieniła się kierownica i konsola środkowa, pojawiły się jeszcze lepsze materiały wykończeniowe. Grand Cherokee jest teraz bardziej europejski niż amerykański.
W wersji po liftingu zmieniła się kierownica i konsola środkowa, pojawiły się jeszcze lepsze materiały wykończeniowe. Grand Cherokee jest teraz bardziej europejski niż amerykański.Jeep
Maksymalny prześwit Grand Cherokee wyposażonego w pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift wynosi aż 28 cm. Mimo dużej masy własnej, Jeep świetnie radzi sobie w terenie.
Maksymalny prześwit Grand Cherokee wyposażonego w pneumatyczne zawieszenie Quadra-Lift wynosi aż 28 cm. Mimo dużej masy własnej, Jeep świetnie radzi sobie w terenie.Jeep
Charakterystyczny grill Jeepa pozostał bez większych zmian. Z przodu wersję po liftingu najłatwiej rozpoznać po światłach LED.
Charakterystyczny grill Jeepa pozostał bez większych zmian. Z przodu wersję po liftingu najłatwiej rozpoznać po światłach LED.Jeep
Ekran ma przekątną 8,4 cala. Obsługuje audio, telefon, nawigację, kamerę cofania i liczne ustawienia, takie jak np. wentylacja foteli.
Ekran ma przekątną 8,4 cala. Obsługuje audio, telefon, nawigację, kamerę cofania i liczne ustawienia, takie jak np. wentylacja foteli.Jeep
Jedna z ważniejszych zmian to wyświetlacz umieszczony między zegarami. Można zmieniać jego wygląd wybierając funkcje, które ma przekazywać (np. tryb pracy napędu 4x4).
Jedna z ważniejszych zmian to wyświetlacz umieszczony między zegarami. Można zmieniać jego wygląd wybierając funkcje, które ma przekazywać (np. tryb pracy napędu 4x4).Jeep
Teraz dźwignia skrzyni ma mało off-roadowy styl, ale już nowa 8-biegowa przekładnia to jeden z mocniejszych punktów „Granda”.
Teraz dźwignia skrzyni ma mało off-roadowy styl, ale już nowa 8-biegowa przekładnia to jeden z mocniejszych punktów „Granda”.Jeep

Jeep Grand Cherokee – już od ponad 20 lat w czołówce klasy SUV

1. Generacja (ZJ) - jeden z pionierów luksusowej klasy SUV.
1. Generacja (ZJ) - jeden z pionierów luksusowej klasy SUV.Jeep
2. Generacja (WJ) - wygodny i dzielny w terenie.
2. Generacja (WJ) - wygodny i dzielny w terenie.Jeep
3. Generacja (WK) - ten model to spadek formy Jeepa.
3. Generacja (WK) - ten model to spadek formy Jeepa.Jeep
4. Generacja (WK2) - rewelacyjny design, świetne wykonanie.
4. Generacja (WK2) - rewelacyjny design, świetne wykonanie.Jeep

Dane techniczne: Jeep Grand Cherokee po liftingu

Wersja
3.6 V6
5.7 V8
6.4 V8 SRT
3.0 Multijet
Silnik
benzynowy
benzynowy
benzynowy
turbodiesel
Pojemność skokowa
3604 cm3
5654 cm3
6417 cm3
2987 cm3
Układ cylindrów/zawory
V6/24
V8/16
V8/16
V6/24
Moc maksymalna
286 KM/6350
352 KM/5200
468 KM/6250
250 KM/4000
Maksymalny moment obrotowy
347 Nm/4300
520 Nm/4200
624 Nm/4100
570 Nm/2000
Osiągi
Prędkość maksymalna
206 km/h
225 km/h*
257 km/h
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,3 s
7,3 s
5,0 s
8,2 s
Średnie zużycie paliwa w l/100 km
10,4
13,0
14,0
7,5
Cena
od 260 900 zł
od 294 900 zł
od 334 900 zł
od 211 900 zł
*210 km/h z kołami 18"