Hybrydy plug-in dogoniły diesla? Volkswagen twierdzi, że tak

Druga generacja napędu e-hybrid została znacząco poprawiona
Druga generacja napędu e-hybrid została znacząco poprawionaKonrad StopaINTERIA.PL

Hybrydy plug-in w ofercie Volkswagena

Srebrny samochód osobowy zaparkowany przy ulicy na tle budynku banku Jyske Bank z charakterystycznymi dużymi łukowatymi oknami, drzewa po obu stronach kadru dają częściowy cień.
Volkswagen aktualnie oferuje 5 hybryd phevKonrad StopaINTERIA.PL

Co się zmieniło w technologii e-hybrid?

Część elektrycznego samochodu na tle morza i nieba z otwartą klapką od portu ładowania, elegancka felga z logo Volkswagen, asfaltowa droga i roślinność przy linii brzegowej
Akumulatory w napędach e-hybrid mają pojemność niemal 20 kWh i zapewniają ponad 100 km jazdy na samym prądzieKonrad StopaINTERIA.PL

Jazda dowodzi, że argumentów za wyborem diesla jest coraz mniej

Centralny ekran komputera pokładowego samochodu z kolorowym wyświetlaczem prezentującym dane dotyczące pojazdu, zasięgu, zużycia paliwa oraz graficzną wizualizację auta.
Dzięki korzystaniu ze zmagazynowanej energii niezależnie od modelu spalanie hybryd plug-in może zejść poniżej 1 l / 100 kmKonrad StopaINTERIA.PL

Ile kosztują Volkswageny z wtyczką?

  • 204-konny Golf e-hybrid kosztuje od 160 190 złotych
  • 272-konny Golf GTE kosztuje od 189 940 złotych
  • 204-konny Passat e-hybrid kosztuje od 194 900 złotych
  • 272-konny Passat e-hybrid kosztuje od 219 790 złotych
  • 204-konny Tiguan e-hybrid kosztuje od 175 890 złotych
  • 272-konny Tiguan e-hybrid kosztuje od 203 590 złotych
  • 204-konny Tayron e-hybrid kosztuje od 211 390 złotych
  • 272-konny Tayron e-hybrid kosztuje od 224 890 złotych
Niebieskie kombi zaparkowane na żwirowym parkingu, w tle widoczne zielone drzewa i budynek przypominający pałac lub zamek, pogodny i słoneczny dzień
Volkswagen kusi klientów konkurencyjną ceną na hybrydy plug-in, które kosztują niewiele więcej niż auta z silnikami wysokoprężnymiKonrad StopaINTERIA.PL

Czy hybrydy plug-in mają jakieś wady?

Ciemnoniebieski nowoczesny SUV zaparkowany przy drodze biegnącej wzdłuż wybrzeża, w tle widoczne spokojne morze oraz częściowo zachmurzone niebo.
W Polsce hybrydy plug-in nie stanowią dużego wolumenu sprzedaży, lecz z roku na rok takich aut rejestruje się coraz więcej.Konrad StopaINTERIA.PL
Volvo niszczy własne samochody. Wszystko w szlachetnym celuMaciej OlesiukINTERIA.PL