Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum - test

Pakiet stylizacyjny R-Design jest bardzo dyskretny. Poza 18-calowymi kołami są to subtelne detale.
Pakiet stylizacyjny R-Design jest bardzo dyskretny. Poza 18-calowymi kołami są to subtelne detale.Motor
Wnętrze S60 ma swój własny styl. Gadżetem firmowym tej marki są obecnie ciekłokrystaliczne wskaźniki z możliwością zmiany koloru. Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu.
Wnętrze S60 ma swój własny styl. Gadżetem firmowym tej marki są obecnie ciekłokrystaliczne wskaźniki z możliwością zmiany koloru. Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu.Motor

Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum

Pakiet stylizacyjny R-Design jest bardzo dyskretny. Poza 18-calowymi kołami są to subtelne detale.
Pakiet stylizacyjny R-Design jest bardzo dyskretny. Poza 18-calowymi kołami są to subtelne detale.Motor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Wnętrze S60 ma swój własny styl. Gadżetem firmowym tej marki są obecnie ciekłokrystaliczne wskaźniki z możliwością zmiany koloru. Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu.
Wnętrze S60 ma swój własny styl. Gadżetem firmowym tej marki są obecnie ciekłokrystaliczne wskaźniki z możliwością zmiany koloru. Ergonomia wnętrza jest bez zarzutu.Motor
W połączeniu z silnikiem D4 o mocy 181 KM skrzynia automatyczna Geartronic ma aż 8 przełożeń.
W połączeniu z silnikiem D4 o mocy 181 KM skrzynia automatyczna Geartronic ma aż 8 przełożeń.Motor
Bagażnik S60 ma niedużą pojemność (380 l) jak na samochód tej wielkości.
Bagażnik S60 ma niedużą pojemność (380 l) jak na samochód tej wielkości.Motor
Fotele, w wersji R-Design wykończone skórą, są niezwykle wygodne i obszerne.
Fotele, w wersji R-Design wykończone skórą, są niezwykle wygodne i obszerne.Motor

Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum - podsumowanie

  • komfortowe fotele,
  • szerokie wnętrze,
  • dobra jakość wykończenia,
  • doskonała dynamika,
  • wysoki komfort jazdy,
  • bogate wyposażenie
  • wysokie zużycie paliwa,
  • ograniczona pojemność bagażnika

Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum

Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum
Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design SummumMotor

Dane techniczne: Volvo S60 D4 AT8 Drive-E R-Design Summum

Silnik
turbodiesel
Pojemność skokowa
1969 cm3
Układ cylindrów/zawory
R4/16
Moc maksymalna
181 KM/4250
Maks. moment obrotowy
400 Nm/1750
Skrzynia biegów
aut./8-biegowa
Napęd
przedni
Dług./szer./wys.
464/183/148 cm
Rozstaw osi
278 cm
Masa/ładowność
1626/444 kg
Poj. bagażnika
380 l
Poj. zbiornika paliwa
67 l (ON)
Osiągi
Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,4 s
Zużycie paliwa wg prod. (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
5,1/3,7/4,2
Zużycie paliwa w teście (miasto/trasa w l/100 km)
8,5/6,4
Cena
181 700 zł