Volkswagen Golf 1.4 TSI Cup Edition - test

Trzydrzwiowy VW Golf, dzięki pakietowi Cup Edition, prowadzi się jeszcze pewniej niż auto seryjne.
Trzydrzwiowy VW Golf, dzięki pakietowi Cup Edition, prowadzi się jeszcze pewniej niż auto seryjne.Motor
Deska rozdzielcza jest wprawdzie bez polotu, ale łatwa w obsłudze i znakomicie wykonana. Tryb ręczny skrzyni DSG obsługuje się łopatkami za kierownicą, która została przeładowana przyciskami, a ich używanie wymaga przyzwyczajenia.
Deska rozdzielcza jest wprawdzie bez polotu, ale łatwa w obsłudze i znakomicie wykonana. Tryb ręczny skrzyni DSG obsługuje się łopatkami za kierownicą, która została przeładowana przyciskami, a ich używanie wymaga przyzwyczajenia.Motor

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition

Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Deska rozdzielcza jest wprawdzie bez polotu, ale łatwa w obsłudze i znakomicie wykonana. Tryb ręczny skrzyni DSG obsługuje się łopatkami za kierownicą, która została przeładowana przyciskami, a ich używanie wymaga przyzwyczajenia.
Deska rozdzielcza jest wprawdzie bez polotu, ale łatwa w obsłudze i znakomicie wykonana. Tryb ręczny skrzyni DSG obsługuje się łopatkami za kierownicą, która została przeładowana przyciskami, a ich używanie wymaga przyzwyczajenia.Motor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Trzydrzwiowy VW Golf, dzięki pakietowi Cup Edition, prowadzi się jeszcze pewniej niż auto seryjne.
Trzydrzwiowy VW Golf, dzięki pakietowi Cup Edition, prowadzi się jeszcze pewniej niż auto seryjne.Motor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition
Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup EditionMotor

Zobacz również:

    Pakiet Cup Edition – oto elementy wchodzące w jego skład

    Pakiet Cup Edition – oto elementy wchodzące w jego skład
    Pakiet Cup Edition – oto elementy wchodzące w jego składMotor

    Puchar Volkswagen Castrol Cup

    Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition - podsumowanie

    • obszerne wnętrze,
    • bardzo dobra jakość wykonania,
    • precyzyjny układ kierowniczy,
    • dzięki pakietowi Cup Edition jeszcze lepsze właściwości jezdne niż w aucie seryjnym
    • ograniczony komfort resorowania,
    • słaba widoczność w tył po przekątnej

    Dane techniczne: Volkswagen Golf 1.4 TSI Comfortline Cup Edition

    Silnik
    benzynowy, turbo
    Pojemność skokowa
    1395 cm3
    Układ cylindrów/zawory
    R4/16
    Zasilanie
    wtrysk bezpośredni
    Moc maksymalna
    140 KM/4500
    Maks. moment obrotowy
    250 Nm/1500
    Napęd
    przedni
    Skrzynia biegów
    aut./7-biegowa
    Hamulce (przód/tył)
    tarcz. went./tarczowe
    Długość/szerokość/wysokość
    426/179/145 cm
    Rozstaw osi
    264 cm
    Średnica zawracania
    10,9 m
    Masa/ładowność
    1213/587 kg
    Pojemność bagażnika (min./maks.)
    380/1270 l
    Poj. zbiornika paliwa
    50 l (Pb 95)
    Opony
    205/55 R16
    Osiągi (dane producenta)
    Prędkość maksymalna
    212 km/h
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    8,4 s
    Dane testowe
    Przyspieszenie 0-100 km/h
    7,9 s
    Przyspieszenie 0-140 km/h
    17,9 s
    Hamowanie 100-0 km/h (zimne)
    36,0 m →
    Hamowanie 100-0 km/h (ciepłe)
    35,6 m →
    Poziom hałasu przy 100 km/h
    66,2 dB →
    Rzeczywista prędkość*
    94 km/h
    Liczba obrotów kierownicą
    2,7
    Zużycie paliwa
     
    Dane producenta (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    6,1/4,4/5,0
    Teoretyczny zasięg
    1000 km
    Dane testowe (miasto/trasa/cykl mieszany w l/100 km)
    9,3/6,4/7,9
    Rzeczywisty zasięg
    630 km
    Cena wersji podstawowej**
    74 390 zł
    Cena
    79 690 zł
    Wynik na tle całego segmentu: dobry → przeciętny słaby
    *przy wskazaniu 100 km/h; **z tym samym silnikiem